Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb sinds kort een probleem met mijn branders en weet niet waar het aan kan liggen

mijn probleem is als ik een film in de branders doe start het wel op en meteen daar na start mijn pc zich opnieuw op

en kan het niet vinden waar het aan ligt en als het nou 1 brander is zou ik zeggen de brander is stuk maar het gebeurt bij allebij de branders

ff info wat ik heb :
nec 2500a
nec 3520

software die ik gebruik om af te spelen is powerdvd 7.0

dus wie weet er raad
 
heb dat ook eens gehad......wel in de zomer.....
kast opengedaan zodat er meer verfrissing in kon en prob was verholpen. Nu extra casekoeler en geen probs meer.En inderdaad heb ook mijn voeding verzwaard.
 
Kijk eens in je configuratie of er geen fouten zijn met je drives
Check je IDE kabels eens ,in en uit trekken ook die op het moederbord
Probeer eens een dvd op te starten met windows mediaplayer
Probeer eens de NECs 1 voor 1 bvb eerst de 2500 daarna de 3520 (gewoon IDE kabel los trekken)
Je kan ook eens proberen je NECs de firmware te vernieuwen(je kan de versie die je nu hebt vinden met NERO tool bvb)

NEC firmware vind je hier
 
waarschijnlijk probleem verholpen had eerst ff de drivers geupdate maar toen deed de dvd het wel maar de spellen van mijn zoontje niet

dus gewoon alles ff verwijdert en gewoon ff de orginele drivers geinstaleerd die ik er toen heb bij gekregen en het loopt weer goed maar ik blijf hopen dat het zo blijft

ieder geval thnx voor alle hulp
 
mensen ik heb het probleem gevonden bleek achter af heel eenvoudig maar kom er maar eens op

het kwam eigenlijk ik had een bachup terug gezet omdat de pc weer eens aan een grote schooonmaak toe was en vond het even makkelijker om een backup terug te zetten scheelt een een hoop tijd

en daar zat het m nou in want kwam er achter dat ik wel een software cd of een game er in koen doen zonder probs
de prob kwam pas als ik een film er in deed

kreeg toen een mail terug van ome bill wat het probleem inhield het was of een hardware of een software

en toen kwam de ingeving waar speel ik mijn films mee af met powerdvd en was al een oudje die zat nog in de backup

heb toen powerdvd verwijdert en na een paar keer teste en opnieuw opstarte was het probleem weg

dus het lag gewoon aan powerdvd voorlopig laat ik m er even vanaf

maar ieder geval thnx aan alle mensen die mee dachten (kp) (kp) (kp) (kp) (kp) (kp) (kp) (kp) (kp) (kp)
 
ik geeft het op vandaag weer hetzelfde probleem heb een vermoeden dat er een fikse fout in die backup zit dus ik ga zaterdag de pc ff geheel schoonmaken en alles opnieuw doen en dan hopen dat het daar aan lag en niet dat het iets met de hardware is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan