DVD menu maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Nu heb ik ook een keer een vraag.

Ik heb hier een groot filmbestand van een live popconcert met ongeveer 12 nummers.
Ik wil een menu maken en dan in deze film meerdere chapters maken, zodat in het menu elk nummer afzonderlijk te kiezen is, maar ik wil ook een knop met Play All.
Dus in het menu wil ik teksten hebben met de nummers en een Play All button.

Het lukt me op dit moment wel om de nummers apart in een menu te zetten, maar dan speelt de DVD niet volledig af. Hij stopt dan telkens enkele seconden na een nummer.

Ik had ooit zo'n programma om zo'n menu te maken en hiermee kon ik in een film chapters zetten ( een soort merkjes dus, die ik aan een tekst of button kon koppelen ) Ik heb geen idee meer wat de naam was van dit programma. Ik heb inmiddels vele programma's geinstalleerd, maar nog niet de juiste.

Wie ohh wie weet met welk programma ik dit kan doen.
 
Ik denk dat het hiermee gaat lukken.
Ik ben al een heel eind, maar ik moet nog alle in's en out's van dit programma leren.
Het kan veel zie ik en het is daarom nog even zoeken waar alles zit om alles voor 100% te benutten.
Ik heb wel het video bestand om moeten zetten naar een ander formaat, omdat DVDlab maar een beperkt aantal formaten ondersteund, maar da's niet erg

tnx Carlo
 
Ik ga hier een slotje op zetten.
De DVD is een juweeltje geworden met DVDLab
Het zijn amateurbeelden van een popconcert, opgenomen door verschillende mensen die ik heb weten te bemachtigen. Hiervan heb ik een montage weten te maken van het volledige concert, ik mis nog een heel klein stukje van ongeveer 32 seconden waar ik waarschijnlijk nooit meer aan zal geraken, omdat waarschijnlijk niemand dit opgenomen heeft. Op deze plaats heb ik een paar foto's geplakt. Jammer maar helaas.

Fantastisch programma DVDLab om een DVD menu te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan