Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Mijn DVd writer kan geen dvd / cd meer schrijven ook niet meer lezen . ook de Aopen plots niks meer .
In windows verkenner zie je ze wel staan .Heb de Aopen er uit gesmeten en alleen de NEC als master instaleerd maar er komt geen info in verkenner zelfs geen geel vraagteken inde configuratie --heb zelfs al een firmware van nec gedaan zonder resultaat -
wie kan mij helpen ?

bedankt
 
een maat van mij heeft hezelfde voor maar sommige dvd worden gelezen andere niet raar hij ging gewoon een nieuwe brander kopen want ook installatie cd rom van zijn nieuwe printer wordt niet gelezen. is ook een nec dvd writer mss dezelfde ziekte als de jouwe................
 
re

re

Beetje vreemd dat zowel CD writer Aopen en DVD writer NEC plots niet meer werken , die zitten al drie jaar in deze computer en werkten perfect --de Aopen zegt wel dat er een fout is in de I/O apparaat , maar met deze te verwijderen en alleen de NEC te instaleren als Master leest deze nog altijd niet ..tja kan het mss liggen aan mijn moederbord?
 
al eens geprobeerd in apparaatbeheer te verwijderen? als je de pc dan heropstart zal ie nieuwe hardware vinden en je apparaat opnieuw de besturing installeren ik zeg natuurlijk niet dat het ga helpen maar je weet nooit hè .....
 
re

re

al eens geprobeerd in apparaatbeheer te verwijderen? als je de pc dan heropstart zal ie nieuwe hardware vinden en je apparaat opnieuw de besturing installeren ..

Inderdaad ook deze heb ik al geprobeerd , nieuwe hardware gevonden etc.. apparaat werkt normaal zie hem ook staan in mijn pc ..maar leest niks lampje brand wel van dvd en leest volgens mij ..zelf met cd die ik gebrand hebt ermee enkele weken geleden dus het is niet dat hij de cd niet kan lezen .
 
re

re

OK


Bedankt gabriel , heb alles goed doorlezen en idd ik heb het zelfde probleem van u --geeft niks met nero etc..te maken want hij leest gewoon zelfs geen DVD of andere CD ; zal die ook buitensmijten en andere kopen weet nog niet welk merk -- of mss:vraagteken: wel een nieuwe computer - ik zit nog met P4 1,5ghz -xp - en geforce 2 kaart , kwil een multimedia pc

groetjes en bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan