Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil wel eens weten waar jullie dvd's mee rippen

zoals extra verwijderen en noem maar op

dus laat het ff horen en jullie ervaring er mee


ben op zoek naar een goed rip proggie en niet te ingewikkelt is (op)
 
DVDshrink gebruik ik al van versie 0.90 ,werkt simpel en perfect voor de meeste DVDs

Voor Sony dvds te "backuppen van een eigen orginele kopie" gebruik ik Clonedvd 2 + anydvd werken ook zeer eenvoudig en perfect

dvdshrink gebruiksaanwijzing

Clonedvd2
Is een stap voor stap pragramma en wijst zelf de weg tot het maken van een dvd
 
DVDshrink gebruik ik al van versie 0.90 ,werkt simpel en perfect voor de meeste DVDs

Voor Sony dvds te "backuppen van een eigen orginele kopie" gebruik ik Clonedvd 2 + anydvd werken ook zeer eenvoudig en perfect

dvdshrink gebruiksaanwijzing

Clonedvd2
Is een stap voor stap pragramma en wijst zelf de weg tot het maken van een dvd
thnx voor de link maar moet eerlijk zeggen met dvdshrink en anydvd werk ik al lang maar met dvdshrink kun je het niet rippen zoals alle extra's verwijderen

maar toch bedankt voor je moeite (y)
 
Hmm ik denk dat je je vergist met dvdshrink kan je zelfs de dvd editten, ik denk dat je het programma niet helemaal kent hoor
Je kan alleen de film kopieren of alleen de extras ,je kan zelfs de film inkorten enz...je moet wel even de mogelijkheden van een programma exploreren he ;)

12845177af3bb06a.jpg

In dit venster kan je kiezen wat je wil rippen
12845177af43c103.jpg

In dit venster kan je de dvd of extras inkorten zoals bvb de aftiteling inkorten

Zoals je ziet is dvdshrink niet zomaar een kopieer programmatje
 
thnxxxxxxx heb ik toch weer wat bij geleerd zal me er eens goed in gaan verdiepen thnxxxxxxxxxx forrestblade

maar een klein vraagje je zegt dat je de extra's kunt in korten maar kan ik ze ook verwijderen

is niet meer nodig had niet goed gelezen
 
ben even aan het stoeien geweest zoals je zegt maar als je menu er bij wilt hebben doen de menu knoppen het niet meer na het rippen

want ik wil wel het menu er bij hebben alleen die overtollige extra"s wil ik niet hebben

of ik doe wat verkeerd of het kan niet met dvdshrink wat ik wil ????????????
 
ikzelf gebruik dvddecrypter, ben daar enorm tevreden over en je kan ook kiezen hoe hij deze omzet naar vb ifo bestand ideaal om er een divx van te maken, dvdshrink gebruikte ik vroeger veel maar nu heel zelden daar ik niet veel meer rip aangezien ik een divxspeler heb rip ik alles via dvd decrypter en erna converteren naar divx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan