Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,
binnen 2 weken heb ik mijn nieuwe ledtv van samsung,
nu wil ik natuurlijk ook een recorder erbij die in fullhd kan opnemen en dat ik die in netwerk kan leggen om zo de films die ik opgenomen heb in HD te bewerken op pc en zo op een externe schijf te zetten als backup van mijn filmkes ,nu neem ik op van digitaal op een medion dvdrecorder met hd 250 GB ,nu moet ik de films spitsen en zo op een dvdrw plaatsen en zo naar de pc rippen ,en daar dan bewerken ,zou handig zijn het nieuwe systeem als ik gewoon de hd van de dvdrecorder die in netwerk lig kan zien op de pc en zo de files kopiëren naar de pc.

we kan mij raad geven of heeft z'n toestel in huis?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat wat u wil doen nog niet in de handel beschikbaar is.Voor zover ik weet kan je op dit moment enkel in HD opnemen met de HD digirecorder van Telenet en enkele modellen voor tv Vlaanderen.
Die signalen kan je nooit uit die toestellen halen tenzij analoog.
 
Waarom geen mediaplayer plaatsen? deze kan je aansluiten op uw netwerk. Deze kan je met hdmi aansluiten voor een zeer goede beeldkwaliteit. Films kan je dan automatisch doorsturen naar uw mediaplayer. Voor 1TByte betaal je niet zoveel, je kan er al vinden vanaf 150€, wil je natuurlijk ook al voorbereid zijn op de nieuwe filmstandaard (MKV) dan betaal je +/- 270€. Natuurlijk telenet digitaal opnemen zal niet gaan, wel via de scart naar uw mediaplayer overzetten.
 
Laatst bewerkt:
ja idd kan zo ook vroeger had ik z'n mediaplayer maar di is stuk maar mijn nieuwe tv heeft wirelles en lantoegang ik had dan eerder gedacht aan een pc te maken en de digibox er gewoon op aansluiten en de digibox hd aan tv zou ook moeten, lukken denk ik maar opnemen via pc denk dat ik veel beeldkwaliteit zal verliezen .heb een pinnacle pctvpro. ik denk het beste is een mediaplayer te kopen eventueel die kan opnemen van tv naar hd en zo in netwerk sturen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan