Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Dxwebsetup van de microsoft-site gedownload maar kan deze niet installeren. Ik krijg telkens de volgende error-logfile :

[01/05/10 14:51:29] module: DXWSetup(Sep 4 2009), file: dxwsetup.cpp, line: 219, function: CDXWSetup::InitInstallEngine
Sections are not initialized.
--------------------
[01/05/10 14:51:29] module: DXWSetup(Sep 4 2009), file: psheets.cpp, line: 472, function: PreinstDlgProc
CDXWSetup::InitInstallEngine() failed.
--------------------
[01/22/10 18:39:03] module: DXWSetup(Sep 4 2009), file: dxwsetup.cpp, line: 219, function: CDXWSetup::InitInstallEngine
Sections are not initialized.
--------------------
[01/22/10 18:39:03] module: DXWSetup(Sep 4 2009), file: psheets.cpp, line: 472, function: PreinstDlgProc
CDXWSetup::InitInstallEngine() failed.
--------------------
[01/22/10 18:46:28] module: DXWSetup(Sep 4 2009), file: dxwsetup.cpp, line: 219, function: CDXWSetup::InitInstallEngine
Sections are not initialized.
--------------------
[01/22/10 18:46:28] module: DXWSetup(Sep 4 2009), file: psheets.cpp, line: 472, function: PreinstDlgProc
CDXWSetup::InitInstallEngine() failed.

Zou het kunnen dat dit aan het feit ligt dat ik een oudere videokaart heb, nl ATI Mobility Radeon X600. Mijn OS is Windows 7 Ultimate. Kan ik het alsnog installeren of is dit niet mogelijk of niet nodig?



[OPLOSSING]Ik heb windows 7 manager geïnstalleerd op pc en optimalisatie, registeropruiming en opstartmanager laten uitvoeren met voorgestelde veranderingen en probleem komt niet meer voor. Toch bedankt voor de hulp, raad en bijstand. [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je voor je download de taal veranderd in de taal van je systeem.
Bij Nederlandstalige windows versie dus selecteer je ' dutch ' en klik vervolgens op het knopje ' change ' zodat er bij taal duidelijk Nederlands staat vermeld.
Download deze versie en installeer deze.
Zet zeker je firewall uit, deze ondingen storen vaak.
Ook je virusscanner best even uitzetten.
 
Laatst bewerkt:
Het is de nederlandse download die ik probeer te installeren maar geen succes. Ook geprobeerd zonder virusscanner of firewall, evenals engelse versie proberen installeren, eveneens geen succes. Zou dit kunnen te maken hebben met drivers van mijn oudere videokaart die conflict geven misschien? Ik zeg maar iets...
 
Vista heeft reeds directx 10 aan boord, windows 7 komt met directx 11.
Ik zie niet goed waarom je probeert directx opnieuw te installeren.
Heb je een game die niet goed werkt in windows7?
 
Ik heb nooit vista gehad, ben overgestapt van xp naar windows 7 met clean install. Soms heb ik problemen bij het afspelen van videos, schokkend beeld, vandaar... Ik heb mijn videokaart wel moeten installeren met originele cd met xp-drivers.
 
Ja en ook video's in WMP. Ik heb een P4 3,2GHz, HDD 120Gb, 2Gb RAM, Video 256Mb. Mijn videokaart is wel minimum maar had na clean install wel geen problemen nadat drivers waren geïnstalleerd en nu wel. Misschien omdat systeem bijna op zijn maximum wordt belast nu de HDD half vol staat?
 
Ik heb nooit vista gehad, ben overgestapt van xp naar windows 7 met clean install. Soms heb ik problemen bij het afspelen van videos, schokkend beeld, vandaar...
Ik heb mijn videokaart wel moeten installeren met originele cd met xp-drivers.
Volgens mij zouden de XP drivers wel eens voor problemen kunnen zorgen,vind je de drivers voor Windows 7 niet?Geef de juiste naam van je videokaart eens op!
Heb je aero aanstaan?
 
Windows 7 vond bij install niet de gepaste drivers en heb dan maar de xp-drivers geïnstalleerd. Ik heb een ATI Mobility Radeon X600 kaart. Ik heb aero uitgezet omdat dat nogal veel van systeemen videokaa rt vraagt weet ik.
 
Ik ben eens gaan kijken op de site van AMD maar vind er geen driver voor je videokaart.
Die zou specifiek verbonden zijn aan jouw laptop.
kijk eens op de link of je iets vind bij het merk van jouw laptop.
Wat ze daar wel zeggen is het volgende
If installing a different operating system other than the one included with the laptop, the laptop may not meet all the requirements, and supported drivers may not be available.
Dus door van OS te veranderen heb je de kans dat sommige zaken niet perfect meer gaan werken.
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/737-28041SupportforATIMobility.aspx
 
Zou het kunnen dat dit aan het feit ligt dat ik een oudere videokaart heb, nl ATI Mobility Radeon X600. Mijn OS is Windows 7 Ultimate. Kan ik het alsnog installeren of is dit niet mogelijk of niet nodig?

lees in het eerste bericht onderaan Silverwing
 
Even spesc opgediept van de radeom 600, die voldoet zeker en vast.
Op mijn desktop heb ik de geforce 6100 64md ram, busbreedte 64bit (tegen jouw kaart 128mb onboard en 128bit bus)
Snelheden meer dan in orde.
Als je aero moet uit zetten ligt het aan de cpu of iets anders, maar zeker en vast niet aan je videokaart.
Ook directx 11 die standaard in windows 7 zit is dik in orde, daar ligt het niet aan.
Als je internetsnelheid goed is en je hebt geen driverconflicten kan het enkel aan de site liggen waar je de haperingen hebt.
Plaats eens een paar linkjes, ik ga ook eens die filmpjes bekijken, dan weten we het direct.
Doe ook eerst uninstall van je huidige drivers en opkuis (schijfopruiming, eventueel ccleaner er over) en probeer eens of de filmpjes goed spelen zonder driver.
Die is toch maar echt nodig om games te doen, streaming media moet zo ook gaan, al is het dan misschien op zeer lage resolutie.
 
Ik heb windows 7 manager geïnstalleerd op pc en optimalisatie, registeropruiming en opstartmanager laten uitvoeren met voorgestelde veranderingen en probleem komt niet meer voor. Toch bedankt voor de hulp, raad en bijstand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan