Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Een probleem

Ik he een Dymo adressenlabel machine 450 en ik heb er problemen mee.

Het icoon komt op mijn scherm,maar gaat niet open.

Ik heb al naar drivers gezocht maar dat gaat ook niet.

Heeft daar iemand van de leden ook problemen mee Aub.

Groetjes Sloeberkejos

Ik werk met window 7 home premium.:vraagteken:
 
dymo

dymo

Heeft hij ooit wel gewerkt en nu niet meer of heeft hij het nog nooit goed gedaan ?
Heb je de software al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

Dag skippy

Bedankt dat u mij wilt helpen.

Hij heeft altijd goed gewerkt ,maar nu geeft hij er de brui aan.
ik heb hem er al 2x afgedaan,volledig alles er uit terug opgestart hem er terug opgezet en ik krijg aleen een icoontje op mijn bureaublad en dat is het dan.

Ik druk er op en dan geeft hij een klein wit schermpje en daar staat op werkt niet gaan naar een oplossing zoeken,maar die komt er niet.


.
 
Als hij altijd goed gewerkt heeft en er is verder niets veranderd of geupdate wat besturing betreft kan het niets softwarematigs zijn.
Dan zou je het in de hardware moeten zoeken zoals de USB poort of kabel of de Dymo zelf die defect is gegaan.

Probeer eens een andere USB poort en vervang de kabel eens of als je een andere pc tot je beschikking hebt, installeer de software daar eens op en probeer of hij daar wel werkt. Werkt dit allemaal niet is de Dymo zelf stuk. Dan houd het voor mij op, daar heb ik geen verstand van.
 
Dag Skippy.

Ik heb gedaan wat u gezegd hebt de usb eens veranderd,maar gaat niet

Ik ga nu morgen eens proberen bij mijn zoon zijn pc en wie weet.
toch vriendelijk bedankt voor de geboden hulp.
Groetjes Jos en hier mag dan slotje om
 
We wachten af wat dat wordt met de andere pc en wachten hierdoor ook nog even met het slotje.
Doet hij het dan wel moet er iets mis met jouw pc zijn.

Softwarematig is nagenoeg uit te sluiten, tenzij er bestanden beschadigd zijn. Maar je zegt alles al eens opnieuw te hebben geïnstalleerd, dus denk ik niet dat het in die richting gezocht moet worden.

Blijft dan over de hardware.
 
Dag Skippy

Ja ik heb het toestel op de pc van mijn zoon gezet en die gaat..
Nu heb ik datzelfde probleem voor met mijn printer epson xp 335 en heb die ook op de zoon zijn pc gezet en dat gaat ook.
Dan scheelt er iets met mijn pc,maar wat
 
Als beide printers het bij de zoon wel doen en op uw pc niet is het iets hardwarematigs.

Mogelijk is er dan iets mis met de USB poorten van uw pc. Doet een USB stick of een ander USB apparaat het wel goed op de pc ?
 
Je zou zelf nog even kunnen proberen om in apparaatbeheer de hoofdhub's en de generic hub's te verwijderen, daarna de pc opnieuw opstarten en deze weer automatisch laten installeren.
Als dat niet werkt, is er serieus iets mis op het moederbord.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan