Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand een flauw idee hoe je vanuit word 2007 (student) een mail kunt verzenden met Windows mail van Vista ?
In office 2007 student zit geen outlook en als ik in word naar het verzenden gedeelte ga staat al wat met mail te maken heeft niet geactiveerd. Dus kan ik enkel kopiëren en plakken momenteel, om dit zo in Windows mail te deponeren.
Niet echt eficiënt als je het mij vraagt.
 
Kijk eens of je in [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Word\Options] de volgende sleutel hebt staan.

2twins-albums-2twins_afbeeldingen-picture2922-word.jpg
 
Heeft er iemand een flauw idee hoe je vanuit word 2007 (student) een mail kunt verzenden met Windows mail van Vista ?
In office 2007 student zit geen outlook en als ik in word naar het verzenden gedeelte ga staat al wat met mail te maken heeft niet geactiveerd. Dus kan ik enkel kopiëren en plakken momenteel, om dit zo in Windows mail te deponeren.
Niet echt eficiënt als je het mij vraagt.

Dat is inderdaad niet efficiënt, maar je werkt dan ook alleen met outlook express. Je kan wel instellen dat je editor in windows mail ( outlook xprss ) Word moet zijn en dan gaat het wel lukken. MAAR...

Waarom neem je geen standard ofzo?

Bekijk eventueel deze link van mij eens.
 
Geen waarde zoals in afbeelding

Geen waarde zoals in afbeelding

Kijk eens of je in [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Word\Options] de volgende sleutel hebt staan.

2twins-albums-2twins_afbeeldingen-picture2922-word.jpg

Zo te zien heb ik die waarde niet staan.
Is het niet dat deze er is als outlook er ook is ?
Ik heb het internet al afgeschuimd naar een oplossing en vind nergens iets wat me ook maar kan helpen. Vind het raar dat ze dit uitbrengen samen met Vista maar dat je dit niet kan koppelen.
 
Het is inderdaad even zoeken, maar de mogelijkheid om een Word-tekst als berichtinhoud te verzenden is er nog steeds. Je zal de werkbalk Snelle Toegang even moeten aanpassen. Dat is het kleine werkbalkje wat links bovenaan, rechts naast de grote Office-knop zit ( opslaan tekentje ).
• Plaats je muis op het bladerknopje van de werkbalk en klik 1x

• Selecteer de optie Meer opdrachten…

• Zorg dat Alle opdrachten zichtbaar zijn bij de optie Kies opdrachten uit (standaard staat deze op populaire opdrachten)

• Scroll naar beneden tot de functie Verzenden naar e-mailadres

• Klik op de knop <toevoegen> en bevestig met OK

• De knop is nu zichtbaar in de werkbalk Snelle Toegang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan