Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste :ik kan de mails die ik ontvang van pc tuts niet verwijderen . Wanneer ik ze aanklik blokkeert het programma.(de zandloper blijft staan)Ik ben dan genoodzaakt het e mail programma af te sluiten.PS ik werk met incredimail. Wat te doen ??? Thanks mazo.
 
Hallo beste :ik kan de mails die ik ontvang van pc tuts niet verwijderen . Wanneer ik ze aanklik blokkeert het programma.(de zandloper blijft staan)Ik ben dan genoodzaakt het e mail programma af te sluiten.PS ik werk met incredimail. Wat te doen ??? Thanks mazo.

Beste Mazo,

Concreet naar de mailings van PCTuts toe kan ik je zeggen dat deze niet de oorzaak kunnen zijn van je probleem. Immers, het zijn flatfiles die gecodeerd zijn in .rtf. Het meest eenvoudige formaat na .txt dus...

Wat wel algemeen bekend is is dat Incredimail, hoewel leuk voor pubers voor de emoticons, niet echt betrouwbaar is als mailprog. Het is bvb zeer povertjes gepatched op (externe) adware. Er zijn vele AV's die Incredimail als een lekkende zeef bestempelen als het daar op aankomt. En het poneert zich vrij aggressief in het algemeen: het zal zich als default installeren, malafide browserhelperobjects toevoegen aan je register, hun toolbar aan je browser toevoegen en andere supprimeren, moeilijk 'soft' te verwijderen zijn etc.

Om kort te gaan: het is ten zeerste af te raden dit als mailprog te gebruiken. Da's vragen om moeilijkheden.

Als je op pc werkt raad ik je aan om het ( zeer goede ) freeware prog outlook express ( of windows live voor vista-users ) te gebruiken.

Ik trakteer je een pint als je probleem dan niet is opgelost ;)
 
Laatst bewerkt:
e -mails verwijderen

e -mails verwijderen

Hallo antwanneke :ik heb na heel wat proberen de drie mails kunnen verwijderen. Ik ga nu nog wat afwachten met incredimail te verwijderen daar wij die al meer dan twee jaar gebruiken zonder enige problemen .Bedankt voor uw hulp. Mazo :duimop:
 
heb je dit wel uitgeschakeld
 

Bijlagen

  • messageonserver3.gif
    messageonserver3.gif
    9.3 KB · Weergaven: 91
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan