Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Aangever

Gast
Ik heb op het forum gezocht (zal er wel overheen kijken) naar een topic/board aangaande e-readers en alles wat daarmee verband houd, maar ik kan het niet vinden.

Ik wil een e-reader aanschaffen en wil graag hier gedachten, tips etc uitwisselen met andere leden die wel of niet beschikken over zo'n reader en hun ervaringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenstaande berichten zijn van 12 jaar geleden. Nu in 2022 heb ik al enige tijd een Kobo Clara HD. Tot nu toe geen grote problemen ondervonden.
Plots echter overkwam het me dat plots alle boeken waren verdwenen die ik erop had gedownload. Alleen een aantal Kobo-boeken waren achtergebleven.
Probeer ze opnieuw te downloaden, maar mijn e-reader vertoont zich niet meer op mijn nieuwe windows 11-computer.
Waar heeft dit nu mee te maken? met Windows 11 of met een update die mijn e-reader ondergaan heeft? Geen idee! Iemand van jullie wel?
 
@Herjo9 Steek je die e-reader altijd in een USB poort ?
Waarschijnlijk wel ... probeer dan eens je USB connecties te resetten, m.a.w. alles opruimen wat niet aktief (groen staat) als je deze software opstart ...


Oorzaak van de miserie kan het verwijderen zijn van de reader zonder hem uit te werpen via de Windows-funktie Uitwerpen.
 
@Herjo9 Ikzelf en mijn huisgenoten gebruiken allemaal een KOBO high-end, op diverse ogenblikken gekocht.
De modellen hebben diverse namen en kleine evoluties in de techniek maar ze zijn allemaal TOP. Wel steeds de duurdere modellen gekocht.
Kobo Aura, dan Kobo Forma en recent Kobo Sage : enkel die laatste is nu nog te koop.

100 % tevreden over alle 3 !
 
op deze site kan je wel veel info vinden wat de beste E-readers is
ik zelf heb dat niet
waar ik altijd naar kijk is Batterijcapaciteit (mAh) hoe hoger hoe beter ,Totaal opslagcapaciteit (GB) ,Intern werkgeheugen (RAM), en de Reviews van de mensen https://tweakers.net/e-readers/reviews/ en besturingssysteem ( dat dit een van de laatst versie is)
 
Ook hier een Kobo en heel tevreden. Werk met Win 11 en probleemloos aansluiten.
Je ziet toch dat er een verbinding gemaakt wordt als je die op je computer inplugd?
Vergeet niet ook de verbinding te bevestigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan