Echt gebeurd verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Het zal je maar overkomen....
Ik ben maandag 01/09 het slachtoffer geworden van blinde agressie.
22:00 Gent : Bij het naar de tram gaan sprongen er 2 buitenlanders in mijn nek ... er ontstond een hevige vechtpartij nadien.
Ik heb die 2 kerels daar een pak slaag gegeven dat ze even het noorden kwijt waren.
Maar helaas er kwam nog 3 man meer opdagen, allen buitenlanders.
Aan gans mijn lijf is er nu niets meer dat geen pijn doet.
Nog erger was dat ik in knock-out toestand naar den bak gebracht werd door de politie met de handboeien aan. Moet de politie , iemand die bewusteloos is niet laten ophalen door de dienst 100 ?
Ik weet daar dus totaal niets meer van ....
Nadien ben ik zonder daar te moeten blijven door de dienstoverste aldaar persoonlijk weggebracht naar het ziekenhuis. Foutje van politie klonk het, verkeerd geïnterpreteerd.
Bij deze heb ik dan ook mijn advokaat geraadpleegd, klacht neergelegd en er is een zware schadeclaim opgesteld. Vervolg daarop weet ik nu nog niet. Ik weet 1 ding, ze gaan daar niet mee lachen.
Ik ben geen boksbal hé :nee:

Vraag dringend nieuwe onderdelen om de pijn te verlichten, pfffffffffff
 
Ik weet wel dat de politie de gegevens heeft omdat ik zeker die eerste 2 zodanig heb toegetakeld dat ze ook naar ziekenhuis moesten. De andere 3 weet in nie maar wees gerust dit is nu op het politiebureau top prioriteit vermits ze zelf in de fout gegaan zijn
 
heel erg dit, het komt steeds meer voor dit zinloze geweld
veel sterkte en dat deze fout snel recht gezet wordt en dat de echte schuldige gepakt mogen worden
 
waar gaat het toch naartoe...
spoedig herstel

:nee:zinloos geweld:nee:
 
Snel beterschap gewenst ;)

picture.php
 
Spijtig da er zo weer iets gebeurd,he:al goe da ge die 2 goe hebt kunnen toetakelen:spijtig genoeg zoals we weten springt de rest zo ineens uit de grond en moet ge de duimen leggen,he!
Laat U niet doen,he inzake klacht ect :verkeerd geinterpreteerd;komaan zeg :ja politieagenten zijn nu echter ni van de slimste,he:maar het zal je maar overkomen,he.

Sterkte Simba
 
picture.php

hier alvast een pleister daddycool ,zoiets is onmogelijk te vatten ,hopelijk komen wij het nooit niet tegen ,al goe dat ge u wat hebt kunnen verweren ,wat had er anders gebeurt ,was het om u te beroven ,of gewoon agressie ??
 
De bedoeling was mij inderdaad te beroven. Maar dat was buiten de waard gerekend hé. Voor ze mij onder controle hadden was het eigenlijk al te laat om nog iets uit te steken.
Ondertussen waren er natuurlijk al een ganse rits toeschouwens die, wat dacht je, natuurlijk gewoon stonden toe te zien hé. Ik bedoel dan de Belgen hé ! Moest ik dat zien gebeuren ik schoot er mij toch tussen zulle.
 
Ge zijt ne straffe.
Maar dit gebeurt helaas steeds meer.
Begin dit jaar was mijn neefje aangevallen van achter.
Hij kreeg een mep tegen zijn neus naar boven toe toen hij omkeek.
Als het neusbeentje breekt kan het de hersens raken.
De aanvaller had dit gewoon gecopieerd uit een film.
Vorig jaar werd een vriendin haar man overvallen in Antwerpen Noord (ergens bij de noordzeeterminal) door 3 polen.
Hij is vrachtwagenchauffeur en moet regelmatig daar containers ophalen die van de boot komen.
En eind vorig jaar had een collega het vlaggen.
Toen hij langs zijn trein liep om in de tegengestelde richting te gaan rijden tikte iemand op zijn schouder.
Toen hij omkeek ook slag in het gezicht gekregen.
Portefeulle en daders spoorloos.
Aan zulke mensen doen wij dan dienstverlening, dan krijg je zo een bedank.
Als ik de laatste 12 maand met onze daddy meegeteld al 4 gevallen ken, hoe vaak gebeurt dit dan wel?

Er word wel gezegd dat het vooral in de grootsteden gebeurt.
Bij mijn neefje was het in Aalst en bij mijn collega in station Vilvoorde.
Nergens ben je nog veilig.
Er zijn teveel illegalen die geen werk vinden.
Onze regering stuurt ze beter terug naar hun eigen land.
Daar is geen werk, maar de gouden tijd is hier ook voorbij.
 
Spijtig da er zo weer iets gebeurd,he:al goe da ge die 2 goe hebt kunnen toetakelen:spijtig genoeg zoals we weten springt de rest zo ineens uit de grond en moet ge de duimen leggen,he!
Laat U niet doen,he inzake klacht ect :verkeerd geinterpreteerd;komaan zeg :ja politieagenten zijn nu echter ni van de slimste,he:maar het zal je maar overkomen,he.

Sterkte Simba

sorry maar dit is respectloos ... jullie weten niet hoe het "achter de schermen" bij de politie aan toe gaat, dus ik zou graag hebben dat jullie zo'n zinloze en respectloze opmerkingen in het vervolg achterwege laten....
 
ik wil niet respectloos klinken,maar kan je misschien eens wat meer toelichting geven over hoe ze werken achter de schermen
velen vragen zich dit af,maar niemand die ons wil toelichten,misschien kan ij dit doen tita
 
ik wil niet respectloos klinken,maar kan je misschien eens wat meer toelichting geven over hoe ze werken achter de schermen
velen vragen zich dit af,maar niemand die ons wil toelichten,misschien kan ij dit doen tita

ik zou dit met alle plezier willen doen, maar dat is beroepsgeheim ... als ik dat hier uit de doeken doe, en er surft iemand op de site met slechte bedoelingen kan deze informatie
1 iemand zijn baan kosten
2 misbruikt worden

Ik hoop dat jullie dit begrijpen

Ikzelf zit in IT en er vragen mij veel mensen waarom bepaalde software op een bepaalde manier geprogrammeerd wordt... wel .. als ik dat zou vertellen, zou die persoon mijn software misschien kunnen kraken. Aangezien ik met hoogstgevoelige informatie werk, zou dit mij mijn baan en het bedrijf miljoenen euro's kunnen kosten
 
Och ja, vergissen is wel eens menselijk hé.
Heel veel brokken van maken ga ik zeker niet doen, maar ik behoud me wel het recht voor om mij grondig te verdedigen. Ja, ook zelfs tegen soortgelijke situaties.
Ik weet heel goed dat politieagent zijn wel wat meer inhoud dan wat rondrijden en bekeuringen doen. Ik kan mij deze moeilijke taak wel enigzins voorstellen.
Maar ik kan nooit verstaan dat iemand in kompleet bewusteloze toestand en bovendien redelijk gekwetst, gewoon in de combi gesleept wordt met de handboeien aan, om dan naar het bewaarhuis gebracht te worden.
Dit is zeker geen toonbeeld van een degelijke politieopleiding.
 
persoonlijk weet ik hoe ze werken achter de schermen via klanten van mijn baas
mag er ook niets over vertellen(zwijgplicht en bescherming van klant)
vorige week heeft mij nog iemand uitgelegd hoe het astrid communcatie netwerk juist in mekaar zit en werkt(en het is tot nu toe nog niet te kraken,laat staan het afluisteren ervan)
Maar veel van de jonge flikken hangen soms de macho uit om toch goei punten te proberen te scoren bij publiek en hun korpsschef(niet iedereen) en dan krijg je zoiets

je kan steeds tegen de betrokken agenten klacht neerleggen bij comitee P en dit word ernstig genomen hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan