edimax BR6104kp met printer

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

warre

Gast
hallo Monne.
Ik heb een edimax BR6104kp gekocht maar krijg men all in one lexmark X5150 printer niet aan de gang via de router.
Ik heb de handleiding doorgenomen maar raak er niet wijs uit.
Kan jij me helpen?
 
Ik heb er ook moeite mee gehad en zo direct weet ik het niet meer hoe ik het aan de praat kreeg, dit kan ik al vertellen, heb wel eerst nog een stukje software moeten installeren in de router. Maar hier laat ik het bij zou toch fouten meegeven.
Zal het maandagavond nakijken wanneer ik terug thuis op dat pcke zit en post dan hier hoe ik het klaargespeeld heb.
En dan hoop ik dat ik je geholpen zal hebben.
 
Antwoordje aan Warre,

Heb de gebruikershandleiding van Edimax er nog eens bijgenomen, welke op de cd staat die meegeleverd is met die router,
Ge moet de handleiding die bij users manual staat hoofdstuk 5 blz. 42 .
en ook de print server network driver installeren op de computers, dus die client.exe.
En verder de gebruiksaanwijzing volgen (spijtig ze is niet in 't Nederlands meegeleverd-wel de beperkte gebruiksaanwijzing).

Nu moet ik wel zeggen dat ik het niet eenvoudig vond en dat het niet goed draaide, heb juist mijn printer terug gewoon aangesloten op een pc zelf. Kreeg een lange wachttijd of soms wou het niet printen, waarschijnlijk heb ik ergens een foutje gemaakt bij het in stellen. Hopelijk heb jij meer succes.
Moest je de cd niet hebben of de driver laat maar weten, dan stuur ik het op.
Groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan