Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb dus windows xp
en bij deze kan je dus twee aanmelding opties kiezen!
of degene met het welkoms ventster blauw of de klassieke nu als ik via configuratie ga en vervolgens op accoute en dan de manier waarop de gebruik zich aanmeld dan krijg ik het volgende Client sevices voor netware heeft het welkomsvenster en sneelle gebruikswisseling uitgeschakeld. u kunt client sevices voor netware verwijderen als u deze functie wilt terug zetten. maar hoe doe ik deze? ik hoop dat iemad me kan helpen want d emanier waarop ikm e nu aanmeld werkt vreed op mijn zenuwen :) alvast bedankt[OPLOSSING]
Probeer dit eens:

ga naar je netwerkverbinding en klik rechtermuisknop > eigenschappen, vink Netware uit (bovenste optie) en klik verwijderen! Ga vervolgens naar het config. scherm > Gebruikersaccounts > De manier waarop gebruikers zich aanmelden en vink het welkomstscherm gebruiken aan! Opties toepassen.... even opnieuw opstarten en het werkt weer!

<!-- / message -->
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer dit eens:

ga naar je netwerkverbinding en klik rechtermuisknop > eigenschappen, vink Netware uit (bovenste optie) en klik verwijderen! Ga vervolgens naar het config. scherm > Gebruikersaccounts > De manier waarop gebruikers zich aanmelden en vink het welkomstscherm gebruiken aan! Opties toepassen.... even opnieuw opstarten en het werkt weer!

<!-- / message -->
 
start-configuratiescherm-netwerk en internetverbindingen
netwerkverbindingen--rechts klik eigenschappen en schakel daar netware uit (vinkje weg en dan verwijderen klikken

en volgens naar het config. scherm >-Gebruikersaccounts - De manier waarop gebruikers zich aanmelden en vink het welkomstscherm gebruiken aan -Opties toepassen klikken

her opstarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan