Een Limburger d'rbij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag beste forumleden!

Zoals gevraagd,stel ik mij bij deze even voor... Ik ben, zoals zovelen onder jullie een
pc-liefhebber, en ben regelmatig voor mezelf,maar meestal voor anderen in de weer,om allerhande probleempjes op te lossen op computergebied. Het zal dan ook wel eens voorkomen,dat ik jullie met het een en ander lastigval... :p

Tof wel, dat Belgie (Vlaanderen?) er een fijn Forum op nahoudt.

Alvast bedankt!(y)

Theo uit Maasmechelen.
 
Welkom op Pctuts en omdat ik een Hollander ben op een Belgisch forum en wij in Nederland ook een Limburg hebben is het gelukkig dat ik aan de locatie kan zien dat je een Belg bent.
Ik zou zomaar per ongeluk alles in het Nederlands gaan schrijven. :p

Maar nu even zonder dollen, natuurlijk mag je op ons forum vragen stellen als je iets niet weet. Maar je mag ook ons helpen met vragen die wij niet weten.

Ik wens je in iedergeval veel plezier bij ons.
 
in mijn studenten tijd zat ik jammer maar helaas in de HORITO-Turnhout, als w-vl was dit niet evident, veel geleerd ... niet geslaagd. ben nu veel talen machtig, ook betalen!, maar die tijd vergeet ik nooit.

welkom ... en blijf plakken!
 
:p..en om de verwarring helemaal compleet te maken,ben ik ook nog eens een Belg,die in Maastricht (Mestrééch) geboren is!

Ja, jullie hebben de deur opengezet,he!


Mod, daar hier geplaatste vragen zich hoofdzakelijk over pc-verwante aangelegenheden zullen beperken, zal ik mijn riante levenswijsheid voor mezelf houden, en mijn uiterste best doen, mijn beperkte kennis terzake te delen!

In hoeverre dat voor een typisch grensgeval mogelijk is, natuurlijk...
 
:p..en om de verwarring helemaal compleet te maken,ben ik ook nog eens een Belg,die in Maastricht (Mestrééch) geboren is!

Ja, jullie hebben de deur opengezet,he!


Mod, daar hier geplaatste vragen zich hoofdzakelijk over pc-verwante aangelegenheden zullen beperken, zal ik mijn riante levenswijsheid voor mezelf houden, en mijn uiterste best doen, mijn beperkte kennis terzake te delen!

In hoeverre dat voor een typisch grensgeval mogelijk is, natuurlijk...

Waar moet het naar toe in de wereld.
Als er al Belgen in Nederland geboren worden weet ik het ook niet verder meer.

Ik haak hier even af hoor.
 
Kizzy360, welkom hier op dit forum. Of je nu Vlaming of Hollander bent, het maakt niet uit. Je mag gerust ook over iets anders dan pc vertellen hoor. Er is hier ook een varia.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan