Status
Niet open voor verdere reacties.

ritte

Steunend lid
Vip Lid
Ik kocht regelmatig een media player maar er zijn verschillende die geen iso bestanden kunnen afspelen zou het niet beter zijn een mini pc aan te schaffen ,kost amper meer dan goede player en samen met draadloze muis en toetsenbord heb je tenminste iets stabiel en niet duur ,wie heeft ervaring of goede raad
 
Laatst bewerkt:
Hallo Carlo als ik het goed begrijp hoef je niks te kopen ,ik voldoe aan voorwaarden yelo enz.... Dus ik verbind mijn harde schijf via USB aan mijn pc en via yelo komt alles netjes op mijn tv scherm is wel 153 cm met een goede kwaliteit
heb jij dit al getest? En werkt het ook op een i mac want daar gebruik ik vlc die speelt alles af zonder morren

Je zit in het zuiden..... je kunt Yelo tv gebruiken. Hoe duur is dit? Internet in het buitenland. Je hebt er altijd de streaming van Uw tv program. Je hebt dan nog altijd maar heel beperkte zenders en een vast tv program. Herhalingen enz....... Is dit wel de prijs waard?
 
Klein misverstand dus ,bedoelde dus eens ik. Thuis ben

Ook thuis ben je afhankelijk van Uw internetpakket hiervoor. Als je geen downloadlimiet hebt is dit geen probleem. Maar wees er U van bewust dat ge op dit kleine scherm meestal zult kijken. Vergewis er U ook van of ge met die tablet wel yelo kunt draaien.
 
probeer dan eerst eens via kanaal nr 444 van telenet of je digicorder de yelo tv kan installeren.
Zoja, daarna zal ja via je home-knop naar "mijn media" kunnen gaan en dan "mijn apparaten" kiezen, zo zou je in
je pc moeten geraken dan ;).
 
als ik dit toestel bezie heb ik in een klap een pc en een mediaplayer ,die ook iso bestanden afspeelt want alles is opgenomen
in iso +- 5 gb per film gewoon usb in toestel en vertrokken ,is toch zo he luc?
 
Van mijn Philips hmp 7001/12 weet ik het zeker daar heb ik al iso met afgespeeld van rond de 7 GB. Maar of XBMC dit afspeelt weet ik niet.

Je hebt enkel maar een iso van meer dan 7GB als je een DL-DVD omzet.
Maar die iso afspelen, dat kan toch ook met alle andere voorgestelde apparaten. Ik zou als er staat dat het toestel iso kan spelen en het niet doet, er mee terug gaan en mijn garantie opeisen. Toestel kan defect zijn.
 
Mik je kan er soms ook eentje zo downloaden. De meeste die ik download zijn MKV's tussen 7 en 11 GB. Ik reageer gewoon op ritte die blijkbaar veel iso bestanden heeft.
 
Mik je kan er soms ook eentje zo downloaden. De meeste die ik download zijn MKV's tussen 7 en 11 GB. Ik reageer gewoon op ritte die blijkbaar veel iso bestanden heeft.

Ja, dat begrijp ik wel. Maar je hebt ze weinig zo groot. Wat ook kan is de Iso met DVD schrink verminderen.
Of direct met convertxtodvd op een gewoon dvd formaat zetten.
 
ISO.jpg Zo ziet een iso eruit geopend met een iso vieuwer
 
dezelfde foto maar uitvergroot ...
Bekijk bijlage 10657
dit zijn dus vob bestanden of te wel vts bestanden (anders gezegd dvd bestanden )
deze zou je kunnen mounten ....opladen in een virtuele stastion om dan via de vlc player te kunnen afspelen ...
of je klikt met rechts op deze gemounte iso en kies voor uitpakken ....de dvd bestanden (vob) worden dan in 2 mappen geplaatst ..
*1 map audio-ts
*1 map video-ts
deze 2 mappen bevind zich dan weer in een andere map (welke de naam van de film draagt )

Bekijk bijlage 10658Bekijk bijlage 10659Bekijk bijlage 10660

de audio-ts map is leeg ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan