Status
Niet open voor verdere reacties.

funny

Steunend lid
Vip Lid
wat kan ik hier aan herstelen ongeldig certificaat op browser opera
onbeveilige verbinding deze verbinding is niet beveiligd.deze verbinding is niet versleuteld
ik heb bitdefender
 
Certificaten hebben net als creditcards een verloopdatum en moeten dan ook regelmatig worden vernieuwd door de beheerders van de website.
de meest voorkomende oplossing bestaat er in om de opera browser opnieuw in te stellen of te vernieuwen ...mocht dat geen oplossing bieden dien je deze opnieuw te installeren .
 
certificaten

certificaten

Certificaten hebben net als creditcards een verloopdatum en moeten dan ook regelmatig worden vernieuwd door de beheerders van de website.
de meest voorkomende oplossing bestaat er in om de opera browser opnieuw in te stellen of te vernieuwen ...mocht dat geen oplossing bieden dien je deze opnieuw te installeren .
qtex ik heb opera opniew geinstaleerd maar daar lag het niet aan . ik heb het gevonden waarom het niet gaat ze zijn er aan het werken . [FONT=&quot]nieuwe[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]SSL en een niewe new proxy server.
bedankt qtex groetjes funny[/FONT]
 
aha das natuurlijk ook een mogelijkheid waar men dus niet eerder aan denkt ...in feite zouden ze inplaats van een foutmelding gerust een melding kunnen weergeven dat de site onbereikbaar is wegens onderhouds werken !
 
Die melding komt niet van die website. Is een algemene melding gegenereerd door de webbrowser tgv een fail op de check van het certificaat.
SSL certificaten worden dikwijls telaat vernieuwd, komt bij de beste voor. Weglaten is geen optie, of althans geen goede optie. Kan je beter het vervallen certificaat laten staan en een uitzondering laten toepassen om verder te gaan hiermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan