Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit kan je doen via: het Configuratiescherm (via Start) en kies rechtsboven voor een weergave met pictogrammen.
dubbelklikop 'Opties voor Verkenner'.
In het scherm dat je dan te zien krijgt kan je bij 'Als volgt op items klikken'.
De optie 'Openen bij eenmaal klikken' aanvinken.
Dit kan je doen via: het Configuratiescherm (via Start) en kies rechtsboven voor een weergave met pictogrammen.
dubbelklikop 'Opties voor Verkenner'.
In het scherm dat je dan te zien krijgt kan je bij 'Als volgt op items klikken'.
De optie 'Openen bij eenmaal klikken' aanvinken.
'k had zo'n vermoeden dat het niet zo'n echte linux distri was.![]()
'k had zo'n vermoeden dat het niet zo'n echte linux distri was.![]()
Mag ik vragen wat je daarmee bedoeld??
Ga er van uit dat hij niet in de gaten had dat het om Linux ging maar om Windows.
CTCS is ook maar een mens. Een leesfoutje dus, kan gebeuren.
Antwoord #2 is voor Windows.
Maar even terug naar het topic, ik heb geen idee of dit mogelijk is onder Linux. Het is al weer wat jaartjes geleden dat ik met distro's bezig was.
Bernard,
in eerste instantie was het een leesfout van mij.
Maar gezien je antwoorde met 'opgelost'. Leek het me inderdaad een windows vraag.
Maar om dan in linux te antwoorden welke distributie heb je? (eventueel specifieke add ons's? )
Want in linux is het een beetje afhankelijk van welke versie of gui's je gebruikt.
mvg,
CTCS (zonder slechte bedoelingen)
Verontschuldig je niet. Ik zou hetzelfde gedaan hebben.
Iedereen is gelukkig vrij om vragen te stellen waar hij of zij zelf wil.
Wat ik wel vervelend zou vinden is, als er op een ander forum al lang een goed antwoord gegeven zou zijn en wij zijn nog aan het zoeken voor een juist antwoord.
Voorkomen kan je zo iets natuurlijk nooit, maar ik heb er een hekel aan om onnodig werk te verrichten. Iedereen hier op Pctuts doet dit als hobby uit liefdadigheid.
Daarom zijn wij op Pctuts altijd blij als er waar dan ook een goede oplossing is gevonden en waarderen het ten zeerste om dit hier even netjes te melden in het betreffende topic.