eerste letters weg bij afdrukken van email

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Op het werk heb ik volgend probleem :

Als ik een email afdruk, ontbreekt van iedere zin de eerste letter, wat het moeilijk maakt om die mail te lezen.

Hoe kan ik dat oplossen?[OPLOSSING]
het is opgelost.

de reden was dat bij de instellingen van de afdrukstand de marges van internet explorer veranderd waren en bijgevolg heb je dat ook in outlook express.
Geen idee dat het een het ander nodig had om te werken. Maar het is weer in orde.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de printer werkt voor alle andere pc's wel.
mijn instellingen staan ook gelijk met die van de andere.
wat kunnen we nog doen of proberen?
 
de printer werkt voor alle andere pc's wel.
mijn instellingen staan ook gelijk met die van de andere.
wat kunnen we nog doen of proberen?

De printer werkt wel voor alle andere pc.
Inderdaad de drivers van de printer staan op iedere pc apart geïnstalleerd.
Probeer je printer eens te verwijderen en terug te installeren, het beste met de laatste nieuwe drivers die je haalt op de site van je printerfabrikant.
Nu je toch daar bent snol eens even bij de FAQ, misschien staat de oplossing voor je probleem daar wel in beschreven.
 
we kunnen niets zelf installeren, we hebben nergens cdroms van.de mensen die het beheer van de pc's en netwerk doen houden dat bij. dus zal er niets anders opzitten dan die te laten komen?
 
Kan jezelf niets installeren? Dan heb een gebruikers account en geen beheerdersaccount.
Je hoeft geen cd-roms te bezitten met de drivers,
Probeer je printer eens te verwijderen en terug te installeren, het beste met de laatste nieuwe drivers die je haalt op de site van je printerfabrikant.
Dus online, gaat dit niet, zet deze dan op bv.: USB-stick of mail de drivers van thuis uit naar 't werk (moet je wel installatierechten hebben op je account).
Maar waar ben je mee bezig??? Een firma wordt betaald door jouw firma om jullie pc in orde te brengen en te houden, te installeren, te up-daten,...enz.
Nu gaan jullie die firma hun werk doen, zij strijken er het geld voor op en als er iets misloopt zal er met een dikke vette vinger in jullie richting gewezen worden!
Wees wijs en laat die mensen hun job doen en geef je baas steeds mailprints "met" deze fout, ook al vraagt hij het voor te gebruiken op een vergadering of een belangrijke klant, zo zal deze fout opgelost worden, normaal door je IT-bedrijf die dat normaal in garantie zal recht zetten (tenzij de fout opgetreden is als de pc reeds een hele tijd in dienst was).
Aan een huurauto zit je toch ook niet zomaar te sleutelen.
 
er zelf aan prutsen zullen we ook zeker niet doen. Ik zeg niet dat we geen beheerdersaccount hebben? gewoon dat wij dat niet kunnen ( omdat we er niet genoeg van kennen ook )

ik mag het toch vragen? het kon toch ook iets simpels in de instellingen of zo zijn?
zodra het iets complexer is blijven we van alles af.

Die laptop gebruik ik al een jaar en ik heb dat probleem nog maar sinds enkele weken. En niemand anders gebruikt die.

Ik heb zo al kleine probleempjes zelf opgelost. bvb het scherm van mijn collega zag er plots helemaal anders uit ( heel kleine pictogrammen en zo ) dat heb ik zelf opgelost door de beelschermresolutie anders in te stellen.

Daarom probeer ik altijd eerst te kijken of we zelf iets eenvoudigs kunnen doen voor we die mensen doen komen, dat is duur betaald anders é als ze moeten komen om de beelscherminstellingen te veranderen?
 
Je mag me niet verkeerd begrijpen, je inzet en interesse leggen een gemotiveerd en op vooruitgang belust En dat is zeker geen slechte eigenschap.
Dus vragen mag je zeker!
Maar ieder zijn vak.
Ik denk dat ze IT het ook niet zouden kunnen appreciëren dat iedereen aan hun pc's zit te wijzigen, je krijgt een warboel met probleempjes die heel duur worden om op te lossen...
Maar je kan ook bellen naar IT en telefonisch een antwoordt krijgen, zoals je reeds zei het kan aan iets simpel liggen.
En je drivers van de printer deïnstalleren en terug zetten kan makkelijk online, men stuurt via mail de juiste drivers op en helpen je desnoods met Pcanyware van op afstand.

Het probleem is enkele weken geleden opgedoken en er is niets dat je je kan herinneren van wijzigingen waardoor dit kan verandert zijn?

Heb je al een systeemherstel geprobeerd van voor de datum van de fout?

Heb je trouwens al eens bij de FAQ's van de fabrikant gaan kijken???
 
het is opgelost.

de reden was dat bij de instellingen van de afdrukstand de marges van internet explorer veranderd waren en bijgevolg heb je dat ook in outlook express.
Geen idee dat het een het ander nodig had om te werken. Maar het is weer in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan