Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
Hey,

is het mogelijk in powerpoint nog andere effecten te gebruiken buiten de gewone die er bestaan.IK denk dat die ergens verborgen zitten maar weet ni juist hoe en waar zoals letter per letter invoegen ,enz enz


Dina, (nar)
 
zijn het deze die je bedoelt

picture.php
 
inderdaad Jakske,

en die komen er ij mij dus niet op,normaal klik ik op diaovergang,maar bij mij gebeurd er niets ,ik gebruik office 2003,

misschien herinstalleren ??

beste dank,
 
neen je moet die zeker niet terug instaleren,maar ik heb hier nu office 2007 en dat is anders
maar je moet naar diavoorstellingen gaan
en daar animaties klikken en aangepaste effecten ,effect toevoegen, dan zie je ingang ,en nadruk, en zo klik dan op dat driehoekje, en dan kan je die effecten zien ,en daaronder staan meer effecten ;spijtig dat ik hier met vista zit en het niet juist kan tonen

maar hopelijk ben je iets wijzer geworden
 
ik ga naar diavoorstellingen,daar staat animatieschema's daaronder aangepaste animatie,als ik op animatieschema's klik komt er wel rechts een colon maar is niet vet gedrukt dus die werkt niet,op aangepaste animatie klikken dan komt er een rechthoek met vanalles erin waar ik niets van ken ;) versta er niets meer van ,ik weet zeker dat ik dat vroeger wel al gezien heb zoals op uw eerste tekening ,
wat nu Jakske ?
 
spreek je van dia-overgang of animatie op een dia... want dat zijn twee verschillende zaken he
enfin ... ik kan hier iets gemist hebben maar ...
Als je in het tekstveld waar je animatie op wil toevoegen rechts klikt en dan kiest voor "custom animation" krijg je een lege kader rechts waar bij staat "add effect"
als je bv klikt op entrance en "more effects", krijg je dan niet de hele lijst?
(sorry heb hier opt werk enkel de Engelse versie)
 
effecten

ja TiTatovenares,

ik had dat vroeger maar is verdwenen hoe? weet ik niet, wat ik ook doe de colon rechts blijft grijs dus niet te gebruiken,ik wil gewoon mijn tekstletters één voor één laten binnenkomen of andere mogelijkheden,maar niets helpt blijkbaar

dina
 
ik heb dat gedaan zoals je zei,zonder resultaat,ik krijg alleen de tekst
windows kan het bestand niet vinden enz enz

en ja eerst aanduiden welke dia, ook gedaan maar helaas de tekst id colon blijft grijs

ik denk toch maar eens herinstall.doen van office 2003
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan