eID Quick installer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey gaste,ik ben Leo en ken niet veel van pc's...... zeker niet als het installeren tegen werkt! ;!

mijn vraag ;Bij het installeren van een eID kaartlezer (voor mijn belastingen in te vullen ;) ),krijg ik steeds de fout melding probleem gevonden met configuratie of het installeren van de middelware.

Mijn pc werkt op vista , kunnen jullie mij aub helpen ? :applaus:


gr Leo
 
Wat ik me nog herinner bij éérste ingebruikname onder vista is dat een herstart nodig was... hopelijk ben je hiermee geholpen...
 
heb je de juiste bit versie geinstalleerd ..alsook de driver van je kaartlezer ..!!
Installeer de laatste versie van de eID software op onze site:
32-bit (EXE, 15.95 MB)
64-bit (EXE, 17.61 MB)
Herstart uw computer.

Probeer de kaart uit te lezen met de eID Viewer. Als dat niet lukt: installeer de driver van je kaartlezer.
 
Deze software ,al een 10 tal keer geprobeert te installeren maar geeft steeds probleem met configuratie of middelware aan !

gr
 
krijg je een foutmelding ..zoja wat is de code?

rechts klik op de setup.exe en uitvoeren als administator
 
scan eens met malwarebytes free want ik denk dat er iets mis is met je systeem ..
laat eerst malwarebytes updaten ...
kies voor de voledige scan ..
gebruik tijdens het scannen je pc niet !..
laat ook de externe opslag media's mee scannen ...
blijf ook daarna malewarebijtes verder gebruiken ...
 
installeer het programma in Internet Explorer en niet in Firefox of dergelijke, bij mij werkt het ook alleen maar in Internet Explorer.
Probeer het eens en laat dan eens weten of het gelukt is.
 
Heb verleden jaar juist hetzelfde voorgehad. Gebeld naar belastingen en ze hebben me aangeraden een oudere versie van de explorer te installeren. Firefox kon ook gebruikt worden.
Ze hebben me toen zelfs de link naar de explorer (denk de 8 kan ook de 6 geweest zijn) doorgestuurd. Toen werkte alles perfect.
 
is deze nu opgelost ...indien Niet ik heb daarjuist zelf de eID Card Reader geinstalleerd ...
dit ging probleemloos ...
1..surf naar de site eID
2..download de eID quickinstall
3..sluit pas de Card reader aan als men dit aangeeft ....(niet eerder )
4..je dient ook de laatste java versie te installeren ...
5..herstart nadat de installatie van deze eID Card Reader gedaan is jouw systeem ....( met de card reader ingeplugt )
6..start deze nu op en steek je ID Kaart er in ...

opgelet je dient over je PIN nummer te beschikken die je destijds kreeg toegestuurdt om je ID Kaart af te halen op het gemeentehuis ....om je via de eID te kunnen inloggen ...
heb je de pin ingegoven en je maakt dan de verbinding aan ....maar je krijgt nu een foutmelding dat er géén verbinding aangemaakt kan worden ...
dan dien je via de internet opties de IE brouser instellingen opnieuw in te stellen ...
sluit de brouser af en probeer het opnieuw ...

*****ik was iets te ijverig en dacht deze pin nummer te kennen ....
je krijgt 3 pogingen ....indien je 3x de verkeerde ingeeft wordt je ID Kaart geblockt ....( dit heb ik nu aan de hand )
ik beschikte over 2 verschillende pin nummers die me ooit werden toegestuurdt ....en wist niet welke de juiste was ....(onpl)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan