Eigen Windows 7 maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ik heb een windows 7 ultimate x64 NL en nu is mijn vraag hoe bouw ik een eigen windows 7 met software erbij die al geinstaleerd is als de pc opstart en die het mee instaleerd met windows?
wie kan me helpen ?
 
dus als ik je goe begrijp dan wil je jouw eigen windows opnieuw aanmaken maar dan bijv : voorzien van het service pack en allerhande handige programma's ...
dit kan met verschillende tools ...
1.. je gebruik de RT 7 Lite ( je dient de juiste bit versie te downloaden ...indien je een 32 bit systeem gebruik kun je géén 64 bit versie gebruiken en zodoende ook géén geslipstreamde 64 bit iso aanmaken )
2...je gebruik Vlite +Wim filter
3..je dient de msu bestanden op te halen van de update's die je wilt intregreren ( deze kopieer je **en je werkt met de kopie verder )
4..je dient een iso aan te maken van jouw windows .. ( hier neem je nadien een kopie van en je werkt met de kopie verder ..indien er iets mis ga kun je eerst deze kopie weggooien en opnieuw beginnen met een andere kopie van de iso )
5...je dient de setup's van elk afzonderlijk programma dat je wilt mee nemen te bewerken naar een unattented exemplaar vooralleer je deze kunt intregreren ....( dit lukte me nooit )

het komt er in feite op neer dat je een iso maak van de installatie cd die je bezit en deze ga slipstreamen ...
lees hier meer er over , ene succes ...
ik heb dit zelf al toe gepast en simpel is het niet ... doch het loont de moeite
 
Laatst bewerkt:
hier nog een intresante link met de uitleg om win7 te slipstreamen

ik zelf heb deze werkwijze toegepast en deze werkt perfect...wel volgens de stappen te werk gaan die er vermeld staan ...Simpel is het echter niet ,doch het loont de moeite ...
heb meermaals opnieuw moeten beginnen daarom maak je van alles wat je binnen haal ( update's , service pack een kopie aan en je werk verder met de kopie's )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan