Eigenaardige lege mappen in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,
Als ik via Windows Verkenner kijk naar mijn map C:\Gebruikers\Geert\AppData\Local\ dan zie ik een duizendtal lege mappen hierin staan.
De laatste van vandaag heet {1F8EFD9B-CDFC-43DD-B0E3-B7386029D131} als voorbeeld.
Dit zijn allemaal lege mappen en ze duiken op vanaf de datum 31/03/2011.
Ik weet niet met welk programma dit gelieerd is, maar deze mappen blijven leeg (ook als systeem en hidden bestanden zichtbaar zijn).
Iemand enig idee van welk programma dit afkomstig is ?
En kan ik deze probleemloos wissen ?
Geert1964
 
afblijven ....deze zijn nodig ...deze zijn te vergelijken met je temp folders (ook wel cache genoemd )
sommigen kun je probleemloos verwijderen maar zullen terug komen , in het bijzonder indien je bijv : Adobe premiere gebruikt of andere producten van Adobe . Microsoft office enz
verwijder je echter de verkeerde mappen dan kan het zijn dat je gebruikers profiel niet meer kan gebruikt worden ...

iedereen heeft deze op zijn systeem ...
Bekijk bijlage 9872
 
afblijven ....deze zijn nodig ...deze zijn te vergelijken met je temp folders (ook wel cache genoemd )
sommigen kun je probleemloos verwijderen maar zullen terug komen , in het bijzonder indien je bijv : Adobe premiere gebruikt of andere producten van Adobe . Microsoft office enz
verwijder je echter de verkeerde mappen dan kan het zijn dat je gebruikers profiel niet meer kan gebruikt worden ...

iedereen heeft deze op zijn systeem ...
Bekijk bijlage 9872

Maar zijn niet voor iedereen te zien....
 
hoe bedoel je Mik
normaal zijn deze dan ook verborgen ....
indien je de verborgen mappen en bestanden weer geven heb aangevinkt via de /configuratiescherm/ map opties/weergaven dan zijn deze te benaderen .
 
hoe bedoel je Mik
normaal zijn deze dan ook verborgen ....
indien je de verborgen mappen en bestanden weer geven heb aangevinkt via de /configuratiescherm/ map opties/weergaven dan zijn deze te benaderen .

Inderdaad, maar bij mij zie ik ze niet en nochthans staan mijn verborgenbestanden aangestipt als tonen. Waar ze bij mij zitten weet ik ook niet.
Op mijn vorige pc had ik er wel eentje die ik zag en telkens terugkwam als ik die verwijderde. Nu echter niets te zien. Maar heb me er eerlijk ook geen zorgen om gemaakt. ;)
 
Bij mij staan er zo ook geen folders. Dus je mag er vanuit gaan dat een niet standaard Windows applicatie die folders aanmaakt. Men eerste reactie is ook dezelfde; laten staan.
Nu langs de andere kant, als dit er zoveel zijn en allemaal zonder inhoud, twijfel ik sterk aan de belangrijkheid hiervan. Dit lijkt me meer op een zeer slecht ontworpen applicatie die telkens een nieuwe settingsfolder aanmaakt. De kans dat je in de problemen komt door deze te verwijderen is dan ook klein. Zeker omdat er geen inhoud is... Maar als ze niet storen kun je ze evengoed laten staan. Ga je zeker geen problemen krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan