Status
Niet open voor verdere reacties.
C

coureurke

Gast
ik heb een email adres gekregen van een kameraad. Ik wou via outlook mijn mails bekijken etc maar ik kan ze ontvangen, maar niet ontvangen. Er komt altijd op dat het email adres niet ingelogd is.. Weet er iemand hoe ik het kan oplossen?

Mvg
coureurke
 

Bijlagen

  • outlook problemen.jpg
    outlook problemen.jpg
    19.2 KB · Weergaven: 105
Laatst bewerkt door een moderator:
coureurke

De instellingen voor een e-mail adres bij je provider en bij een hostingaanbieder zijn niet hetzelfde.
Ik veronderstel dat je outlook2007 gebruikt, moet je jouw e-mail adres bij one.com op deze wijze instellen.
Open Outlook en klik Extra -> Accountinstellingen
Klik in dit venster op nieuw en zorg ervoor dat Microsoft Exchang,POP3,IMAP of HTTP gemarkeerd staat en klik op volgende
In het volgende venster zie je de vakken om de gegevens in te vullen, naam , email adres enz....., en hier moet je niets invullen.
Links onderaan zie je serverinstellingen of extra servertypes handmatig configureren, vink daar het vakje aan en klik op volgende.
In dit volgende venster markeer je Internet e-mail en klik op volgendeIn dit volgende venster vul je jouw gebruikersgegevens in en nu het voornaamste:
Type account : POP3
Server voor inkomende mail : mail.one.com
server voor uitgaande mail (smtp) : smtp.telenet.be
Aanmeldingsgegevens : *********@one.com (de ********* staan voor je aangemaakt e-mail adres)
Je wachtwoord kun je aanvinken, onthouden of niet onthouden, klik op volgende.
Normaal zou je nu moeten kunnen verzenden en ontvangen met je one.com account
 
swake

spijtig genoeg gaat dit niet wat u zegt. Het domein achter @ is geen one maar bulterijs. (*********@bulterijs.be). Als ik doe wat u zegt, kan ik niet verzenden/ontvangen doen. ik krijg altijd deze fout:
Taak *******@bulterijs.be - Verzenden.... rapporteerfout (0x80042109): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Taak *******@bulterijs.be - ontvangen.... rapporteerfout (0x80042108): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP-3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

coureurke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan