4738-tsg.jpg


ga naar gebruikerspaneel

dan krijg geen mail meer,
op het onderwerp dat je verwijderd

grz ;)
 
Het is toch niet logisch dat je op een onderwerp bent geabonnerd, je dit in je gebruikersprofiel moet gaan afzetten, om geen 57 keer dezelfde mail te ontvangen.

Hoe komt het dan dat op andere postings slechts 1 keer hiervan bericht word
 
Ik ga deze link in team forum zetten dan bekijken we nog eens wat we er kunnen aan doen.
we hebben dit nog eens voorgehad.
Ik dacht dat het opgelost was, tot vandaag dus.
 
Ik ga deze link in team forum zetten dan bekijken we nog eens wat we er kunnen aan doen.
we hebben dit nog eens voorgehad.
Ik dacht dat het opgelost was, tot vandaag dus.

Ik heb dit ook wel eens gehad.
Reden een gammele mailserver, oorzaak was waarschijnlijk een attack op de mailserver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als het een attack op de mailserver is,hadden meerdere mensen dit gehad,de oorzaak kan ook bij robbedoes zelf liggen
 
als het een attack op de mailserver is,hadden meerdere mensen dit gehad

Dat zou je wel denken ja.

De preciese aantallen weet ik niet meer, maar bij mij kregen een paar gebruikers vele malen een emailbericht en anderen maar 1.
Maar misschien waren er veel meer met dubbele emailberichten die daarvan geen melding gemaakt hadden.
In de logboeken was niets terug te vinden.
Nieuwe installatie en configuratie van de mailserver was de oplossing.
Ik heb de echte oorzaak nooit kunnen achterhalen, maar het vermoeden was een attack.

Nogmaals, de problemen lijken erg veel op elkaar.
 
vroeger ook eens gehad en toen lag het aan de mailserver van telenet zelf(provider)

Dat kan inderdaad ook, dat het aan de mailserver van de ISP van robbedoes ligt.

Het programma vBulletin van Pctuts geeft de opdracht om een email te versturen.
Dit wordt gedaan door de mailserver van het hostingbedrijf van Pctuts.
Dit bericht komt binnen op het emailadres van robbedoes bij z'n ISP of andere emailleverancier.

Ik verwacht niet dat dit een softwarefout is van vBulletin, maar ergens een mailserverprobleem.
 
Mijn mails komen toe in Gmail. Rechtstreeks van de server.

Vandaag echter zag ik dat ik weer 60 mails had. (30 van dit topic en 30 van het topic van schokkende beelden).

Moest het hier een fout zijn, hoe komt het dan als ik mails van iemand anders krijg slechts 1 kaar ontvang?
 
Ik ontvangen dagelijks veel mails van het forum en krijg ze maar 1 keer. Anders eens je mailadres wijzigen en kijken of je het probleem dan nog hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan