raymon Steunend lid Vip Lid 13 dec 2007 #1 wat bedoel je simba met ik kan dat hier niet zetten in de schoutbox heb je soms geen emoticons moet ik hier soms eens een verzameling zetten ? Laatst bewerkt: 13 dec 2007
wat bedoel je simba met ik kan dat hier niet zetten in de schoutbox heb je soms geen emoticons moet ik hier soms eens een verzameling zetten ?
raymon Steunend lid Vip Lid 13 dec 2007 #3 :cheer::cheer:dit is mijn verzameling van kerst ( ik heb er al een dubbel instaan ga ze er niet uitvissen wan anders mislukt dat hier ) ik zal er zo nu en dan eens mooie hier zetten kan iedereen ze pikken (nar) als je nog vragen hebt simba Laatst bewerkt: 14 dec 2007
:cheer::cheer:dit is mijn verzameling van kerst ( ik heb er al een dubbel instaan ga ze er niet uitvissen wan anders mislukt dat hier ) ik zal er zo nu en dan eens mooie hier zetten kan iedereen ze pikken (nar) als je nog vragen hebt simba
SIMBA 13 dec 2007 #7 ah , dus als ik het goe begrijp moet ik die dus uploaden bij tuts en dan me die link in de shout plakke? SIMBA
ah , dus als ik het goe begrijp moet ik die dus uploaden bij tuts en dan me die link in de shout plakke? SIMBA
raymon Steunend lid Vip Lid 19 dec 2007 #12 nog klein grut gevonden zegt stop hé het duurt toch nog maar 6 dagen hé (lachen):cheer: