Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie uit Delft

Steunend lid
Vip Lid
Hallo Allemaal,


Als ik mijn PC met windows10 erop opstart krijg ik deze melding:


Er kan niet worden aangemeld bij uw account.
Dit probleem kan worden opgelost door u af te melden en dan opnieuw aan te leden


Maar als ik dat doe krijg ik steeds weer deze melding.
M.A.W. kom ik geen stap verder..
Wie heeft goede raad en vast bedankt voor het meedenken.


Groetjes van Appie uit Delft.
 
probeer je hier eens aan te melden .... Eén account voor all je Microsoft-dingen
*indien dit je ook niet lukt dan scheelt er degelijk iets met dit account en dien jij dus een nieuwe aan te maken of te wel deze te herstellen ...
**indien het je hier dus wel lukt om je aan te melden dan klik je verder op "je gegevens " en van daar uit kun je dus je persoonlijke gegevens bewerken als ook de aanmeld opties beheren ...
 
Welk progje is niet belangrijk..

Groetjes van Appie uit Delft.

dat is uw mening ....echter is het nu onduidelijk wat eigenlijk het probleem verholpen heeft ...
ben je geholpen geweest door de verwijzing in bericht #4 of werd het probleem verholpen door dat jij dus een programma heb verwijderd ...
in dit geval zou ik en wellicht al de anderen willen weten welke progje dus er voor kan zorgen dat het aanmelden niet lukte ...
 
Vrij vertaald; TS heeft waarschijnlijk een 'illegale' download uitgevoerd via een warez, torrent, newsbin, ... (daarom dus niet relevant wegens de welgekende reden) en daarbij de bijhorende rommel mee binnengehaald.

Moraal van het verhaal; altijd zeer voorzichtig zijn wat en waar je download en de mogelijk gevaren inschatten. En vij voorkeur vermijden.
 
dat er iets gedownload werd begrijp ik ..maar dat dit er voor zorgde dat hij dus aanmeld problemen ondervond met zijn Microsoft account vind ik best ver gezocht daarom dat ik graag zou weten welk progje dit probleem heeft veroorzaakt ... immers zijn er meer zulke meldingen betreffende het niet kunnen aanmelden te vinden ..
 
dat is uw mening ....echter is het nu onduidelijk wat eigenlijk het probleem verholpen heeft ...
ben je geholpen geweest door de verwijzing in bericht #4 of werd het probleem verholpen door dat jij dus een programma heb verwijderd ...
in dit geval zou ik en wellicht al de anderen willen weten welke progje dus er voor kan zorgen dat het aanmelden niet lukte ...

Bericht 4 heeft er niks mee te maken
Ik had een geïnfecteerd progje gedownload van de verkeerde site, dat weer verwijdert en alles werkt weer.
Heb dat progje nu aangekocht via de normale kanalen en ben weer blij.

Groetjes van Appie uit Delft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan