Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers........
Ik krijg hier de vraag toegestuurd en misscien kunnen jullie mij daarmee helpen zodat ik het morgen kan oplossen.
Helaas weet ik persoonlijk geen oplossing en daarom kom ik dus hier met de vraag.

[FONT='Arial','sans-serif']Hier de gegevens[/FONT]<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:eek:ffice:eek:ffice" /><o:p></o:p>
[FONT='Arial','sans-serif']Het maken van een verbinding met de server is mislukt.account Telenet mail[/FONT]<o:p></o:p>
[FONT='Arial','sans-serif']Server127.0.0.1protocol pop3 poort110[/FONT]<o:p></o:p>
[FONT='Arial','sans-serif']socketsfout10061[/FONT]<o:p></o:p>
[FONT='Arial','sans-serif']foutnummer0x800CCCOE[/FONT]<o:p></o:p>

Bedankt .......[OPLOSSING]
outlook hou je best apart je kan hotmail daar laten toekomen maar ik persoonlijk ben daar geen voorstander van. wat incredimail betreft deze kan je naast outlook installeren en dan de gegevens van outlook laten importeren.is het gelukt met mijn uitleg of lag het aan firewall zoals ben zei?
Ben daar naartoe geweest en gedaan wat hier stond vermeld en het is dus gelukt.
Deze man had zomaar eventjes (vier ???) verschillende mogelijkheden om te mailen outlook express,hotmail, messenger ,en dan nog eens een hotmail daarnaast nog incredimail.
Zou het kunnen dat daar op den duur conflicten van kunnen komen ???
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er niemand die hierover iets weet te vertellen??
Ik had het graag vandaag geweten zoals gsteren gemeld.Het was de bedoeling om deze persoon deze middag te kunnen helpen.
Alvast bedankt.............
 
heb je al geprobeerd om de e-mail account opnieuw in te stellen? mss even proberen.....ga als outlook open is naar extra en accounts dan kies je verwijderen hij zal vragen of je zeker bent dan klik je ja. dan klik je op toevoegen daar kies je e-mail en doe je alles opnieuw om de account opnieuw in te stellen als ie volledig is geconfigureerd kies je toepassen je sluit dat venster en klik bovenaan verzenden en ontvangen om te zien of het gelukt is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
norton antivirus erop staan? De firewall ervan kan dat probleem veroorzaken.
De firewall houd je poort 110 dicht

probeer eens een systeemherstel of uninstall norton. Of probeer eerst firewall uit te zetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben daar naartoe geweest en gedaan wat hier stond vermeld en het is dus gelukt.
Deze man had zomaar eventjes (vier ???) verschillende mogelijkheden om te mailen outlook express,hotmail, messenger ,en dan nog eens een hotmail daarnaast nog incredimail.
Zou het kunnen dat daar op den duur conflicten van kunnen komen ???
 
outlook hou je best apart je kan hotmail daar laten toekomen maar ik persoonlijk ben daar geen voorstander van. wat incredimail betreft deze kan je naast outlook installeren en dan de gegevens van outlook laten importeren.is het gelukt met mijn uitleg of lag het aan firewall zoals ben zei?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan