Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,
ik heb windows 7 ultimate en eset smart security de laatste versie , als ik films of muziek wil streamen naar mijn ledtv moet ik de firewall afleggen dan pas vindt mijn pc de tv en omgekeert ook. hoe kan ik die firewall configureren dazt ik niet telkens die firewall moet afleggen ?
 
vindt het niet echt hoor ,nu kan ik de files al zien da ik share maar niet bekijken ,ik moe toch deze firewall uitzetten dan pas kan ik ze bekijken ,
en ook mijn draadloze printer houd hij tegen ,als je spreekt van een goed antivirus is eset wel goe ze amai !!!
 
Ik heb thuis geen problemen met Eset, kijk uw sharing instellingen eens goed na.
Bij installatie van NOD32 vraagt deze om uw netwerk gegevens, mogelijk heeft u hier een publiek netwerk ingegeven.
 
Ik heb thuis geen problemen met Eset, kijk uw sharing instellingen eens goed na.
Bij installatie van NOD32 vraagt deze om uw netwerk gegevens, mogelijk heeft u hier een publiek netwerk ingegeven.

ik kan Ghost en Pluis alleen maar gelijk geven: je dient je poort voor sharing open te zetten. indien je het niet vindt in de interface van eset graaf je wat in de handleidingen van Pluis of kies je voor een andere firewall. want eerlijkgezegd vindt ik eset niet echt toegankelijk...
 
Ik vraag me zowiezo af waarom je een firewall naast Windows 7 Ultimate en een firewall die in de router zit gebruikt. Met een normaal thuisnetwerk heb je deze niet nodig en voldoet de Windows Firewall prima. Pas als je een serieus netwerk hebt met verschillende rechten voor de PC's loont het de moeite om een andere firewall te gebruiken.
 
kweetwel maar moe te gebruiken zijn anders zouden ze dat niet maken e ,en heb juist naar GSI gebeld mijn pc overgenomen en die vinden het ook niet hahahah en zei verkopen die troep ;-) das nog al iets e hahaha maar zal de gewone eset dan maar nemen. dan zal het wel lukken denk ik
 
open even Eset, nadien geavanceerde instellingen, kies daarna persoonlijke firewal, nu IDS en geavanceerde opties.
Duid nu alle vinkjes aan in de rechter kolom bij Toegestane services. Nu zou de media stream moeten werken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan