even stoom afblazen

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

ben

Gast
Waar gaat het naartoe!!!!!!! Woekerwinsten voor elektriciteit en gas maatschappijen!!!!!!!!!!!!!

Ikzelf had vorig jaar ingetekend op een programma dat je bij minder verbruik kortingen kreeg.

Wel ik heb op alles een pak minder verbruik.
wat zie ik op afrekening????????

eerste brief: Proficiat met uw minder verbruik,....blablablabla
Tweede brief van de regering: 75 E korting voor mensen met belastbaar inkomen van 23000 en minder....nou pech gehad meneer u heeft er 24000 :rant:

Derde brief doodleuk dat ik 231 euro moet bij betalen -)5
En ik die overal minder verbruik had dan het jaar voordien.....hun uitleg is dat alles duurder wordt......................FUCK OFF was mijn antwoord.
Ik ben nu dus echt PISSED.
Kunnen we nu echt niks beginnen tegen dit alsmaar rotter wordend land en zijn rottende multinationals.
Energie is een noodzaak en geen luxe...krijgen ze(regering) dan dat niet in hun stomme kop. Och zij verdienen genoeg en liggen er niet wakker van.......

Sorry voor hier en daar wat taalgebruik maar ik ben echt PISSED.....
 
ik ben bang voor 3 nov dan komen ze bij mij meten ,ik hou mijn hart al vast
iedereen die ik ken moet bij betalen ,ik snap het ook niet meer hoor ,dat dat kan blijven duren zo ,ik heb de indruk ,dat je hier in belgie niks hebt ,beter af bent ;!
 
Waar gaat het naartoe!!!!!!! Woekerwinsten voor elektriciteit en gas maatschappijen!!!!!!!!!!!!!

Ikzelf had vorig jaar ingetekend op een programma dat je bij minder verbruik kortingen kreeg.

Wel ik heb op alles een pak minder verbruik.
wat zie ik op afrekening????????

eerste brief: Proficiat met uw minder verbruik,....blablablabla
Tweede brief van de regering: 75 E korting voor mensen met belastbaar inkomen van 23000 en minder....nou pech gehad meneer u heeft er 24000 :rant:

Derde brief doodleuk dat ik 231 euro moet bij betalen -)5
En ik die overal minder verbruik had dan het jaar voordien.....hun uitleg is dat alles duurder wordt......................FUCK OFF was mijn antwoord.
Ik ben nu dus echt PISSED.
Kunnen we nu echt niks beginnen tegen dit alsmaar rotter wordend land en zijn rottende multinationals.
Energie is een noodzaak en geen luxe...krijgen ze(regering) dan dat niet in hun stomme kop. Och zij verdienen genoeg en liggen er niet wakker van.......

Sorry voor hier en daar wat taalgebruik maar ik ben echt PISSED.....

Daar geef ik je helemaal gelijk in.
En het zal er niet op beteren hoor, we gaan af op nog een oorlog.
 
nee,we gaan belgie plat leggen,het zijn altijd de werkende mensen bij wie ze in hun zakken zitten en we blijven dat niet zomaar pikken
duizende € subsidies geven aan cultuur enz,allemaal onnodige kosten en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan
het gebouw verwarmen waar de ministers vergaderen met hun 20 man,waar er misschien 400 inkunnen is da nodig:nee dus,wie kan dat betalen wij de werkende man of vrouw
 
Inderdaad. Iedereen moest meedoen en het hele land platleggen.
Het gaat van kwaad naar erger.
Crisis zeggen ze dan....grondstoffen worden goedkoper maar de prijzen van afgewerkte producten niet,die blijven stijgen.

Kijk maar naar de olie, nu gaan ze minder op pompen om de prijzen terug doen stijgen.
Benzine en diesel dalen niet evenredig met de olieprijs maar stijgen wel
 
Kijk wat ze daar allemaal uitsteken in brussel.
Geld geven aan andere landen om dat het daar armoede is, ze weten niet dat er hier in belgie ook vele mensen leven in armoede.

Een belg is te lomp om samenhorig te zijn, durven niets.
Kijk maar eens naar het nieuws met de stakingen nu, de mannen met geld halen altijd hun slag thuis.

Onze voorvaders hebben gevochten voor dit land, maar voor wat. Voor wij onze blauw te betalen aan alles en nog wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan