even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hinnik

Gast
Ik ben een dressuur rijdende oma die graag met de PC stoeit.
Het oplossen van probleempjes op laptops of PC bij kennissen en vrienden is een van mijn hobby's, ik vind het een uitdaging om zo'n apparaat weer aan de gang te krijgen en beter te laten werken dan voordat ik ermee aan de slag ging.
Zelf bewerk ik met Pinnacle veel filmpjes van de kinderen kleinkinderen en paarden, resultaten zijn o.a. te vinden op YouTube.:duimop:
 
Hinnik, Welkom bij de club. Geef eens een paar linkjes naar Uw werken. Als dressuur rijdende oma, is er ook een opa om te stoeien?
 
Hallo Mik,
ja er is ook een opa om te stoeien, we zijn al meer dan 40 jaar bij elkaar.....
 
hobby

hobby

Hallo Mik,
YouTube - Laura's Dance
dit is een van de paarden filmpje op youtube, mijn naam daar is lginsel
Ben erg druk met rijden, paarden uitmesten, lesgeven etc, verveel me geen moment, dit jaar heb ik mijn baan opgezegd, ben dus vervroegd met pensioen gegaan om me met deze edele dieren bezig te houden. Heb ook diploma's om les te geven en ben tevens jurylid klasse Z (zwaar) dressuur.
:yahoo:
 
Dus vandaar het gezegde "Zo dartel als een veulen" in Laura's dance. Mooi. Heerlijk als ge Uw baan kunt opzeggen voor Uw hobby. Ik ben op 60 officieel met pensioen gegaan. Nu als 2,5 jaar geleden. En inderdaad, minder tijd als vroeger. Soms vraag ik me af waar ik vroeger de tijd haalde om te gaan werken.
 
Ik was dus 60 geworden in juni en vond het tijd om toch nog een paar jaar full time voor mijn hobby te gaan, mijn man krijgt ook nog wat meer AOW als ik niet werk, dus dat is mooi meegenomen.
Wel hebben we onze fijn Volvo V70 diesel weggedaan, die werd te duur in wegenbelasting, voor de deur staan en betalen, daar houden wij niet zo van, rijden nu een Citroen C4 coupe op benzine, dat scheelt zo maar €100.- per maand aan belasting en er mag toch nog zo'n 1500 kg achter hangen....
Ja zo af en toe moet ik er wel op uit met mijn merrie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan