Even voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn naam is Piet,ondertussen de gezegende leeftijd van 78 jaar bereikt

Mijn Woonplaats is België Houthalen met de mooie Vakantie centra’s

Hengelhoef, Kelchterhoef en bijzonder Molenheide.

Mijn Hobby’s zijn, de Computer, Wandelen en om de 14 dagen samen met mijn

2 kameraden een Mooie film gaan bekijken.

Groetjes Piet
 
Welkom Piet op pctuts kan je iemand helpen of zit je zelf met vragen vuur maar af op het forum met zijn alle proberen we je dan te helpen ;)
 
Piet, welkom. Je bent maar zo oud als je jezelf voelt. Hoop dat ge U nog 30 voelt.
Welkom bij de club.
 
Welkom Piet op Pctuts.

En wat ik nou zo leuk vind is dat een broekie van 78 de computer als hobby heeft. Prachtig vind ik dat.
 
Welkom Piet op Pctuts.

En wat ik nou zo leuk vind is dat een broekie van 78 de computer als hobby heeft. Prachtig vind ik dat.

we kunnen iets leren van die mannen! pas op hé.
onze denkwijze = NIET gelijk aan die van hen!

en dat levert ons .... iets anders.
nogmaals gewoon 'WELKOM'
 
't ja Antwerpen laat zelfs W-Vl toe, ben al 25 jaar asielzoeker, inboorling, ... iets anders?

Ik heb gewoon een t'huis - gevoel, mijne wortel zit in Oudenburg ... terugkeren???

:applaus:
Welkom !!!!!!!

Die wortel in Oudenburg, is dat ook 4 maal 25€? Of een gewone inboorling?
 
Die wortel in Oudenburg, is dat ook 4 maal 25€? Of een gewone inboorling?
Ah nee 'tis den cvp die regeert: cvp x 25= ik ben blut voor mijne toekomst, gewoon blijven lachen? yep (lachen)

@MIK 'je huis is waar je ... staat'
n'een bollleke 'Koninck' smaakt altijd, wie schenkt het in w-vl???? Snaaskerke weet ik een café, waar gebold wordt
Waar nog?
 
Laatst bewerkt:
Ah nee 'tis den cvp die regeert: cvp x 25= ik ben blut voor mijne toekomst, gewoon blijven lachen? yep (lachen)

@MIK 'je huis is waar je ... staat'
n'een bollleke 'Koninck' smaakt altijd, wie schenkt het in w-vl???? Snaaskerke weet ik een café, waar gebold wordt
Waar nog?
Wel, dan moet ge zeker in Augustus eens naar Zwevegem komen, het zij er de bierfeesten. Zwevegem gaat er prat op dat bijna alle bieren hier worden geschonken op die moment. Was dit jaar op 14/8/2010
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan