Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een gepensioneerde die heel erg van films,filmen en fotograveren houdt en daar graag mee bewerkt in verschillende programma's.Ik fiets ook graag en ben dan buiten om mijn hobby's toe te passen De site ga ik nu wat frequenter bezoeken omdat ik nu wat meer aan huis gebonden ben .Ik hoop hier veel plezier te hebben met PCTUTS.BE

Hierbij de hartelijke groeten van
Yoran2004
 
Jammer inderdaad dat je wat meer aan huis gebonden bent, maar gelukkig ben je hier heel welkom. Ja ik hou ook van experimentern met film. Nu wat minder, maar mijn eerste videomantages op pc waren uit de periode van de 80386 processer. Dus "vele" jaren geleden. Ervoor ging alles met videorecorders en videomengpaneel. Waar is de tijd. Ben ook al met pensioen.
 
Jammer inderdaad dat je wat meer aan huis gebonden bent, maar gelukkig ben je hier heel welkom. Ja ik hou ook van experimentern met film. Nu wat minder, maar mijn eerste videomantages op pc waren uit de periode van de 80386 processer. Dus "vele" jaren geleden. Ervoor ging alles met videorecorders en videomengpaneel. Waar is de tijd. Ben ook al met pensioen.

ouwe snokkers onder elkaar he :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan