Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag beste mensen,
Niettegenstaande je "Mireille" zal lezen, ben ik Roland uit Aalter (geboren Gentenaar) en ik weet langs geen kanten hoe ik die gebruikersnaam moet wijzigen. Maar dat komt misschien wel. Ik ben gepensioneerd, 62 jaren jong en voortdurend op zoek naar het "zwart gat", maar onmogelijk te vinden... Ik doceer wel nog "recht" aan de bewakingssector. Ik computer reeds zo'n 15 jaar en alles wat ik kan heb ik zelf geleerd, maar zou toch graag wat dieper willen gaan. Mijn hobby is studeren (filosofie-ethiek - zou daar graag een boek over schrijven en zelfs les daarover geven aan de politiescholen) en modelbouw.
Het is aangenaam dat er zoiets bestaat als dit forum, omdat dit mij een gevoel geeft van samenhorigheid, niettegenstaande het individualisme dat opgang maakt in onze maatschappij. Bedankt dat ik er bij mag en ik hoop op een vruchtbare samenwerking.
Roland
 
Hou het maar bij "Mireille" privacy is heilig en zeker op het internet! hier kan je van alles kwijt en vragen uiteraard. helaas ben ik tewerkgesteld bij de concurrent van 'Telenet' maar toch heb ik daar vrienden!, techs onderéén en dat kan niet stuk!!!

en .... Welkom, blijf plakken!
 
Bedankt Wivy voor je reactie. Ik hou er mij dan ook aan. Ik kan uw reactie over die "techs ondereen" alleen maar beamen door mijn loopbaan. Dat schept een band en doet ook goed.
 
Bedankt Wivy voor je reactie. Ik hou er mij dan ook aan. Ik kan uw reactie over die "techs ondereen" alleen maar beamen door mijn loopbaan. Dat schept een band en doet ook goed.
weet ik alang maar de baas,wil het niet weten.
centen,grafieken van de groei en ..... ah laat maar, nogmaals welkom!
 
Hallo, Roland. Welkom op de site. Ik denk dat alleen ivan hier je nick kan wijzigen. Als je hem een PM zend, zal hij dat vermoedelijk wel voor je kunnen klaarspelen. Kijk ondertussen maar als Mireille rustig rond. Er valt hier zoveel te bekijken. Je vind er zeker je gading.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan