Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben een computer gebruiker, heb wel wat ervaring met het één en ander, maar is ook vaak op forum aanwezig om zowel hulp te bieden, als te vragen.
Ik ben geen oud persoon, namelijk 16, maar ben al erg bezig met het leren van het "hoe zit een computer nou echt "precies" in elkaar".
 
Hoi trash, welkom op Pctuts.

Leeftijd speelt hier geen rol.

Grappig vind ik jouw loacatie als je ook zegt dat je bezig bent om te leren hoe een computer in elkaar steekt: Achter in je kast
 
welkom jongeling ...

@ pluis , das mischien het spook in je pc (lachen)
 
Laatst bewerkt:
Hallo trash525 welkom op de site. Met een goed boek kan je alle verbindingen leggen. Maar of je daar ook direct mee overweg kunt is de vraag.
Leren, gaat meestal met vallen en opstaan. Je kan het beste uit Uw fouten leren. Hoe groter de fout, hoe langer ge het onthoud.
 
Welkom, en zoals Mik net vermeld, ik kan het zelf niet beter verwoorden.
En als je een goeie basis wilt van wat en hoe een computer precies werkt en doet, kan ik je volgend boek aanraden; Modern Operating Systems van Andrew S. Tanenbaum. Is al een iets ouder boek maar alles wat erin staat is tot op heden nog steeds van toepassing. Mischien niet onmiddellijk te gemakkelijkste materie om te lezen maar wel één van de beste in zen reeks! Toen ik jou leeftijd had wilde ik ook graag die kennis vergaren met boeken, en nog liefst zo snel mogelijk. Maar ik had niet de juiste informatie welke me in de juiste richting/volgorde kon wijzen. Dus de boeken assembler waren wel ok, maar zonder de basis erachter was het chinees... Nu die basis vind je in dat boek, zo'n beetje een bijbel betreffende computersystemen. Maar het hangt er natuurlijk vanaf how deep you want to go in the rabbit hole... :)
 
ja een boek over pc met intructies zou ik ook nog kunnen gebruiken heb hier al veel kennis opgedaan waar ik de forum dankbaar voor ben. maar ben iemand die rap vergeet vandaar dat ik veel google en alles afsprint dat ik denk dat kan ik gebruiken vandaar heb al een farde van meer dan 200 blz en met veel oplossingen jammer is dat enkel voor xp en vista voor win7 heb ik nog niet veel gevonden dus alles is welkom daarover dus zie je trash525 ik ben niet te oud om ook nog bij te leren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Trash525. Boeken zeg je? "Windows7 voor dummies", "Installeren en Optimaliseren van Windows 7" zijn er zo een paar.
MVG
Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan