Experts waarschuwen: Blijf weg van Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Op 29 juli 2015 was het zover:
het miljardenconcern Microsoft begon, zoals aangekondigd, zijn nieuw besturingssysteem, Windows 10, gul uit te delen.
Alle gebruikers van het Microsoft-besturingssysteem Windows 7 en 8 krijgen het royale aanbod Windows 10 GRATIS te installeren als upgrade.
Veel eigenaars van Windows-computers vinden rechts beneden op de taakbalk een klein symbool in de vorm van het Windows-logo.
Als men daarop klikt dan wordt men geïnstrueerd en gemotiveerd:

maar nu komt de kat uit de zak !

bezie dit filmpje Experts waarschuwen: Blijf weg van Windows 10 - Niederländisch | Medien-Klagemauer.TV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat weet ik Mik dat dat niet het beeld is waar je de instellingen kunt aanpassen maar het was de bedoeling dan ook om het gevolg te laten zien indien je bij diagnose en verbruiksgegevens de "basis" instelt.... ga maar eens naar de geavanceerde modus van je update's nadat je de instelling gedaan heb !
 
Ik ben er niet bang voor hoor ze mogen van mij alles weten, denk maar overal waar je komt weten ze wat ze doet ook op smartphone en iphone. Als je det niet wil moet je niet meer gebruiken en weer en gewone gsm gebruiken zoals vroeger. En pc zonder internet.

Die mening deel ik;maar zelfs je gsm kunnen ze achterhalen waar je bent geweest hoor!
Mijn ondervinding met Win10 is negatief!Eerst met laptop met insider,alles ging goed,tot er updates kwamen,had dualboot met win8.1,ineens was mijn raipd storage verdwenen lol.
Dan op oudere desktop,upgrade van 7naar 10!!!ineens naar updates weer bluescreens...waar je geen controle over hebt!!!Al hoe wel hier iemand beweerd van wel,maar dat zal één grapjas zijn,lees nog van alles van dit lid,waar in feite niks tot één oplossing brengt voor de vraag steller.
Mijn conclusie is inderdaad zo als de titel is van onderwerp is blijf weg van Win10.
 
Mijn conclusie is inderdaad zo als de titel is van onderwerp is blijf weg van Win10.

Ook in W7 en W8.1 word het nu toegepast > Ik weet het juiste KB niet die hiervoor in september werd uitgebracht.
Linux dan maar want Mac past dit al jaren toe.
 
Mijn conclusie is inderdaad zo als de titel is van onderwerp is blijf weg van Win10.

Ook in W7 en W8.1 word het nu toegepast > Ik weet het juiste KB niet die hiervoor in september werd uitgebracht.
Linux dan maar want Mac past dit al jaren toe.
Maar ben jij niet de man die beweerde ..die zegde dat je controle had over de update van Win10???
Inderdaad is er Linux...zo als Zorin 9 dat ik heel sterk promoot aan Windows 7 gebruikers!!!
 
Maar ben jij niet de man die beweerde ..die zegde dat je controle had over de update van Win10???
Inderdaad is er Linux...zo als Zorin 9 dat ik heel sterk promoot aan Windows 7 gebruikers!!!

Je maakt mij nieuwsgierig naar welk lid dit beweerd heeft.
Hier ook geen W10 gebruiker, ik draai gewoon nog met mijn favoriet W7
 
Mijn bewering was dat je controle had over de updates voor W10 , maar die heb je enkel in de duurste versie (Ultimate) . Volgens mij, nog een paar jaar als het zo lang zal duren. Nieuwe computer / laptop kopen zonder windows en je alleen maar via de cloud windows nog zal kunnen gebruiken. Windows dus niet meer aankopen, maar de gebruikers jaarlijks betalen om windows te mogen gebruiken zoals het nu al is is MS Office 365.
Microsoft werd ooit opgericht op verzoek van IBM en is jaren later overgewaaid naar de thuisgebruiker , waarvan bijna 90 % niet weet hoe een computer en zeker Windows juist en veilig te gebruiken. Zoals de auto ooit werd uitgevonden en men vroeger maar gewoon naar het gemeentehuis een rijbewijs kon afhalen, of je nu met de auto kon rijden of niet.

In Nederland is hun euro aan het vallen, in België blijkbaar nog niet.
Maak je dromen waar met code - Codeweek.nl

CodePact - Alle kinderen digitaal vaardig


CodeUur
 
Ranger zei:
Zoals de auto ooit werd uitgevonden en men vroeger maar gewoon naar het gemeentehuis een rijbewijs kon afhalen, of je nu met de auto kon rijden of niet.

Ja leraar Nederlands ik zie het verband echt niet hoor!!!
Als militair kreeg je ook één rijbewijs hoor!!!
Waar is het verband met Win10??
stelde je maar één vraag he,over de updates,dacht ja jij bent de .................
Gaat toch maar in dit onderwerp over Win10 of niet toch...
Ander punt is wie heeft ultimate /enterprice ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waarvan bijna 90 % niet weet hoe een computer en zeker Windows juist en veilig te gebruiken.
Ranger dit vind ik persoonlijk heel zware uitspraak,in je ogen zijn dan alle mensen dom of....
Ok steek me in het vakje van die 90%,jij natuurlijk in de 10%,maar is één grote maar bij want jij weet niet dat Windows defender één volwaardige antivirus is...hoe verklaar je dit,als je zo goed op de hoogte bent van veiligheid???

@mdc1756
Lijkt me goed tooltje...denk er dat er nog van die bestaan.Kan het zelf niet testen,vermist ik Win10 voorgoed vaarwel heb gezegd (lachen)
 
Ranger dit vind ik persoonlijk heel zware uitspraak,in je ogen zijn dan alle mensen dom of....
Ok steek me in het vakje van die 90%,jij natuurlijk in de 10%,maar is één grote maar bij want jij weet niet dat Windows defender één volwaardige antivirus is...hoe verklaar je dit,als je zo goed op de hoogte bent van veiligheid???

@mdc1756
Lijkt me goed tooltje...denk er dat er nog van die bestaan.Kan het zelf niet testen,vermist ik Win10 voorgoed vaarwel heb gezegd (lachen)

Het woord dom heb ik niet genoemd . Laat me eerder zeggen roekeloos en onoplettend. Waar mag ik op klikken , open ik zomaar een bestand enz..... en heeft niets met domheid te maken maar met onvoorzichtigheid . Een roekeloze autobestuurder die ook naar niets let in het verkeer maakt ook brokken.
 
Het woord dom heb ik niet genoemd
Natuurlijk niet ,maar je uitleg is wel heel kort de bocht...90% van de mensen...ja daar maak ik dom uit...nu begin je over klikken enzo...zo haal je natuurlijk je gelijk!
Maar hoe zit het met de vraag van Windows defender???Wat heb je daar op te zeggen???
 
Natuurlijk niet ,maar je uitleg is wel heel kort de bocht...90% van de mensen...ja daar maak ik dom uit...nu begin je over klikken enzo...zo haal je natuurlijk je gelijk!
Maar hoe zit het met de vraag van Windows defender???Wat heb je daar op te zeggen???

Ik ga hier niet verder meer op in, daar je vraag eigenlijk niets te maken heeft met het start topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan