Explorer Tab Utility

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
PhilipV heeft een nieuwe item ingediend:

Explorer Tab Utility - uitbreiding van Windows 11 bestandsverkenner met ontbrekende functionaliteit

Deze kleine app repareert een heleboel ontbrekende functies in Windows 11 File Explorer

Bekijk bijlage 256107

Windows 11 bracht een hoop upgrades naar de standaard Verkenner, maar de app mist nog steeds een hoop functies en kleine gemakken, waarvan de afwezigheid de gebruikerservaring minder plezierig maakt.
Zoals gebruikelijk schieten externe ontwikkelaars te hulp. Sommigen bieden compleet andere apps met een vrachtwagenlading aan geavanceerde functies...

Lees meer over dit item..

Ik heb het programma zelf aangebracht en nu enkele dagen in gebruik maar het voordeel is mij niet helemaal duidelijk. Ik begrijp wat het doet maar de belevenis is zo iets als "So What ?" ...

Ik nodig dus iedereen uit die wil om bij te dragen door ervaringen uit te wisselen, pluspunten en minpunten te commentariëren ...

Dit item is verwijderd. Dit kan zijn wegens gebrek aan belangstelling, door het achterop geraken van de app of door het stoppen van de support door de makers.
Daarom kiezen wij ervoor het item niet langer beschikbaar te houden in onze download-sectie. Mogelijks is het nog wel beschikbaar via andere kanalen op het net.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan