Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag,

Ja het is een tijdje geleden.
Tot nu toe heb ik mijn moeilijkheden kunnen oplossen.
Maar nu heb ik een groot probleem.
Bij explorer in de adresbalk komt plots een adres te staan van een zoekmachiene.
Ik kan een ander adres intypen en dan is alles ok.
Sluit ik de explorer en doe hem terug open ,dan staat er weer dat vreemd adres.
Bij extra en opties staat een ander adres ingeschreven maar daar wil explorer niet met opstarten.
Heb dit geval nog eens tegen gekomen 10 jaar geleden,maar ik weet niet meer hoe ik het toen heb geflikt vermoedelijk in het register.
Help Help, wie kan mij helpen
Meeste groeten
Placklé eddy
 
Bij extra en opties staat een ander adres ingeschreven maar daar wil explorer niet met opstarten.

Uw startpagina is zonder uw toestemming veranderd ?
Open Internet Explorer en ga naar Extra > Internetopties
Klik op tabbladje Algemeen
Vul bij Startpagina de Url van de gewenste webpagina in.
Bevestig met Toepassen > OK
Sluit Internet Explorer en Herstart Internet Explorer

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Sluit alle openstaande vensters. !!!
Vista en Windows 7 en windows 8 gebruikers: Om AdwCleaner rechtsklik op het icoontje en kies voor "Uitvoeren als administrator".

Klik vervolgens op Verwijderen.

adwcleaner_verwijderen_zps1c155779.jpg


Klik bij AdwCleaner – Information op OK
Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK



Bij het uitvoeren van AdwCleaner verdwijnen de snelkoppelingen op het bureaublad: Dit is normaal.
Na het scannen zal de computer heropgestart worden, en verschijnt kladblok , met als inhoud het resultaat van de scan.
Voeg in een nieuw antwoord de inhoud van de scan, of voeg het kladblokbestand als bijlage bij je antwoord.

HijackThis downloaden en installeren:
Download hier HijackThis naar je bureaublad.



Hoe een scan uitvoeren met HiJackThis:
Ben je gebruiker van Windows XP klik dan op het icoontje van HijackThis waardoor het programma zal gestart worden.
Klik onderaan op Main menu en haal het vinkje weg bij Do not show this window when I start HijackThis.
Vervolgens verschijnt het menu.
Klik vervolgens op Do a system scan and save a logfile
Als HijackThis klaar is met de scan zal automatisch kladblok geopend worden met de inhoud van het logje.
Sla het logje op als type alle bestanden.
Het logje zal hiermee bewaard worden op je computer.
Voeg het logje als bijlage in je bericht, of selecteer gans de inhoud van het logje, en kopieer en plak deze in je bericht.

Ben je gebruiker van Windows Vista , Windows7 of Windows8 , dient HijackThis uitgevoerd worden als administrator.
Rechtsklik op het Icoontje van HijackThis en kies voor uitvoeren als administrator. en klik dan op scan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan