Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een harde schijf uit een PC als externe schijf in gebruik.
De schijf word in alle PC herkend , behalve in mijn HP computer.
Al vanalles geprobeerd bij de HP, niets helpt.
Iemand een idee.[OPLOSSING]
Heeft u een (vaste) letter toegewezen aan uw externe schijf? Het kan zijn als u een bepaalde letter toegewezen heeft aan uw schijf, dat deze al gebruikt word bij uw HP. Even nakijken. Configuratiescherm: Systeembeheer:Computerbeheer:Schijfbeheer. Normaal zou hier uw externe schijf zeker zichtbaar moeten zijn.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet de eerste keer dat ik van zulke problemen hoor. Denk dat er gekeken wordt naar eigen merken. Laatste die daar tegen mij over sprak heeft het helaas nog altijd niet werkend.
 
Het is niet de eerste keer dat ik van zulke problemen hoor. Denk dat er gekeken wordt naar eigen merken. Laatste die daar tegen mij over sprak heeft het helaas nog altijd niet werkend.

Omgekeerd ook al ondervonden.
DVD speler en speler/recorder getest op 2 pc, niet herkend in bios, enkel in de HP
Die doen Apple na denk ik met speciale bios
 
Bovenstaande redeneringen van Mik en mij zijn wel voor interne schijven.
Kan iemand mij eens vertellen of dat ook opgaat voor usb?
Volgens mij moeten we hier in een andere richting gaan zoeken.
Werken usb stick of andere usb apparaten correct op je HP?
 
Bovenstaande redeneringen van Mik en mij zijn wel voor interne schijven.
Kan iemand mij eens vertellen of dat ook opgaat voor usb?
Volgens mij moeten we hier in een andere richting gaan zoeken.
Werken usb stick of andere usb apparaten correct op je HP?

Ik heb dat ook gehad met een gewone schijf die ik extern via USB aanbood.
 
externe harde schijf

externe harde schijf

als antwoord op nijltjetweety alles van usb sticks tot externe harde schijven worden herkend behalve een

het is een harde schijf van 500 GB. Merk WD. word erkend op al mijn andere computers en laptop.
 
ik heb ook een externe van wd elements en heb er nergens problemen mee,misschien moet je deze eerst aansluiten op je pc en dan hardware automatisch laten toevoegen

Ik denk dat het ook een WD van 500Gb was die ik aansloot. Overal behalve op die pc werdt ze herkent. Maar of je dan hardware automatisch of manueel wilde toevoegen, niets baatte.
Heb nooit ontdankt wat de reden was.
 
Heeft u een (vaste) letter toegewezen aan uw externe schijf? Het kan zijn als u een bepaalde letter toegewezen heeft aan uw schijf, dat deze al gebruikt word bij uw HP. Even nakijken. Configuratiescherm: Systeembeheer:Computerbeheer:Schijfbeheer. Normaal zou hier uw externe schijf zeker zichtbaar moeten zijn.
 
Je hebt nog niet verteld welk model van HP je hebt, of hoe oud.
Is het hier een sata2-schijf? Kijk dan eens of je pc dit ondersteund.
Misschien kan je eens proberen met een jumper te verzetten zodat ze zich gedraagt als een sata1-schijf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan