Externe HD beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte medeforumleden en experts

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een lacie externe HD van 250 gig
Uiteraard zet ik daar al mijn persoonlijke zaken op. Mijn vraag is nu weet iemand hoe ik deze externe HD moet beveiligen met een wachtwoord of iets dergelijks want nu kan iedereen gewoon mijn prive gegevens bekijken.
Hoop op positieve reacties cq tips!
Bedankt allemaal(kp)[OPLOSSING]
Ja ik ben geholpen..! Floder lock heeft de mogelijkheid om zich ( eenmaal geinstalleerd op je C: ) te verplaatsen op de externe HD waardoor die ook alleen maar bereikbaar is via een password.(kp)
Super dus. Helaas vergeten te vermelden dat deze topic gesloten kan worden! Sorry............(onpl)

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kan al je bestanden in rar files stoppen en die beveiligen met een paswoord.
 
jawel,je kan je bestanden er gewoon bijvoegen maar zal dan om paswoord vragen.
 
hoe doe ik dat dan? want ik gebruik 7-zip en die laat me geen nieuwe bestanden toevoegen......of moet ik winzip gaan gebruiken?
thnx alvast Ben
 
zo kan je uw bestanden verkleinen en kan er meer op je schijf ;)
 
Je kunt natuurlijk ook een schijf van LaCie kopen met vingerafdruk-beveiliging en versleuteling
 
of dit progje

folder lock == kun je vinden op google

gratis versie en betaal versie
 
Ja ik ben geholpen..! Floder lock heeft de mogelijkheid om zich ( eenmaal geinstalleerd op je C: ) te verplaatsen op de externe HD waardoor die ook alleen maar bereikbaar is via een password.(kp)
Super dus. Helaas vergeten te vermelden dat deze topic gesloten kan worden! Sorry............(onpl)
 
Ja ik ben geholpen..! Floder lock heeft de mogelijkheid om zich ( eenmaal geinstalleerd op je C: ) te verplaatsen op de externe HD waardoor die ook alleen maar bereikbaar is via een password.(kp)
Super dus. Helaas vergeten te vermelden dat deze topic gesloten kan worden! Sorry............(onpl)


Is toch tof van U om te vermelden dat deze topic mag gesloten worden.
Vele doen dit helaas niet.
Alvast bedankt voor de melding.
Hopelijk volgt de rest ook.

Yves
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan