Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden,
Ik heb een harde schijf Maxtor IDE gekocht om ze extern te gebruiken in een ICY BOX (IB-351 series IDE), ik vind nergens deze schijf als ik naar deze computer ga, bij de wizard hardware installeren zegt men dat het apparaat correct werkt, ook in schijfbeheer staat hij volgens mij zie screenshot, iemand enig idee om dit op te lossen,
mvg wimeken
 

Bijlagen

  • 14-20080507-71cb97.bmp.jpg
    14-20080507-71cb97.bmp.jpg
    28 KB · Weergaven: 119
  • Start Windows Verkenner.
  • Lokaliseer de schijf en rechtsklik op de driveletter.
  • Kies uit het snelmenu de optie Formatteren.
  • Kies bij Bestandssysteem voor FAT32 of NTFS. Vink de optie Snel formatteren niet aan.
  • Bedenk een volumenaam en vul die in. Bijvoorbeeld 'Ext'
  • Klik op Starten.
 
Ben al iets verder geraakt schijf staat al bij deze computer maar als ik ze wil openen krijg ik het volgende L:\is niet toegankelijk. De parameter is onjuist. Bij beheren zie ik de schijf staan zie screenshots.
mvg wimeken
 
Ben al iets verder geraakt schijf staat al bij deze computer maar als ik ze wil openen krijg ik het volgende L:\is niet toegankelijk. De parameter is onjuist. Bij beheren zie ik de schijf staan zie screenshots.
mvg wimeken
 

Bijlagen

  • naamloos1.jpg
    naamloos1.jpg
    35.1 KB · Weergaven: 94
  • laatste screen.jpg
    laatste screen.jpg
    39.2 KB · Weergaven: 93
Beste vrienden, Het zaakje is opgelost, kon de hd niet formateren op mijn pc, heb hem dan aangeloten op mijn laptop die hem direct herkende, en ik kon formateren. Werkt nu prima en bedankt voor de hulp.
mvg wimeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan