Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds kort kan ik Facebook niet meer bekijken op mijn desktop PC. Als ik via een email een melding krijg dat er aktiviteiten zijn geweest en ik klik op "ga naar Facebook", dan opent een lege pagina en krijg onderaan de melding "Gereed met fouten op de pagina" .
Ik heb een PC met Windows XP en Internet Explorer, maar ook een andere browser, b.v. Mozilla Firefox, geeft geen goede weergave van Facebook.
Dit is allemaal heel vervelend en ik hoop van harte dat iemand het probleem kent en de oplossing weet.
Met vriendelijke groet,
Willem Boer.
 
Aangezien er problemen zijn met zowel IE als FF, denk ik eerder aan een virus of dergelijke.
Scan je pc eens volledig met Malwarebytes anti-malware. Vrij te downloaden en gebruiken.
 
Bedankt voor jullie snelle reacties. Een virus zal het wellicht niet zijn zoals DDragon80 suggereert , de PC is pas geheel gescand en Pluis kan ik antwoorden dat het alleen voorkomt bij Facebook, ook als ik facebook rechtstreeks open met www.facebook.com
Toch schijnt het wel vaker voor te komen want als je in Google zet "gereed met fouten op de pagina" dan komen er allerlei verhalen waar ik geen touw aan vast kan knopen. Jullie misschien ? Ik hoop zo dat ik facebook weer normaal kan gebruiken vooral ook voor het contact met vrienden en kinderen en kleinkinderen. Mijn hoop is echt op jullie gevestigd.
Groetjes
Willem
 
bestaat het probleem enkel bij Facebook of heb je dit op meerdere site's..
indien dit enkel op Facebook is kun je dit oplossen door de "foutopsporing in scripts uit te zetten "
-daarvoor open je de internet opties van de IE .
-open de tap " geavanceerd " en zoek in de lijst naar " foutopsporing in scripts uitschakelen" zet deze vinkjes aan ..
-bevestig deze bewerking met toepassen en ok
Bekijk bijlage 9783

indien meerdere pagina's deze melding laten zien ...!!
dan kun je onder de tap " geavanceerd "de internet explorer opnieuw instellen ..
verwijder in dit geval dan ook al de tijdelijke internetbestanden en cookies
 
Heb even bij Microsoft gezocht en dit gevonden.

1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
2. Typ Regsvr32 urlmon.dll in het vak Openen en klik op OK.
3. Als het bericht DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem blijft optreden, gaat u als volgt te werk:

1. Download en installeer Java Virtual Machine. Hiertoe gaat u naar de volgende Java-website http://www.java.com/en
2. Sluit alle geopende exemplaren van Internet Explorer.
3. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Internet-opties.
4. Open het tabblad Geavanceerd.
5. Schakel onder Surfen het selectievakje Browser-extensies van derden inschakelen (opnieuw opstarten noodzakelijk) uit.
6. Start Internet Explorer opnieuw.

Als het probleem blijft optreden, gaat u als volgt te werk:

1. Open Internet Explorer.
2. Klik op Extra en op Internet-opties.
3. Open het tabblad Geavanceerd.
4. Schakel onder Surfen het selectievakje Foutopsporing in scripts uitschakelen in.
5. Klik op OK om alle vensters te sluiten en start de computer opnieuw op.

BRON: Microsoft
 
Zowel bij Internet Explorer als bij overige staan vinkjes bij "Foutopsporing in scripts uitschakelen", dus deze zijn ingeschakeld.
Deze vinkjes eens weggegehaald en op toepassen geklikt zonder resultaat en toen beiden weer ingeschakeld zoals jullie opdracht was. In beide gevallen dus ook opToepassen geklikt en Computer opnieuw opgestart.
Probleem blijft. Het gekke is dat ik uitsluitend en alleen bij Facebook dit probleem heb, verder kan ik naar hartelust surfen en alles werkt perfect.
Jammer dat je Facebook niet kunt verwijderen om het dan opnieuw te installeren. Ik ben bij Facebook wel ingelogt, want mijn naam staat gewoon rechtsboven in de pagina.
 
Omdat je nog XP gebruikt, denk ik dat Facebook bepaalde scripts gebruikt dat
  • of niet geupdate is in XP
  • of niet bij XP geleverd is ( java , Flashplayer)
Je hebt dit namelijk zoals je zegt bij alle Browsers.

Zorg dat Windows XP up-to-date is
Zorg dat je de laatste java versie hebt geinstalleerd
Zorg dat je de laatste Flash Player hebt geinstalleerd.
 
Beste mensen.
Vanmorgen van alles uitgeprobeerd en met Internet Explorer lukte het beslist niet, maar................ , toen toch nog maar eens Mozilla Firefox als standaard ingesteld en zowaar: PROBLEEM OPGELOST !
Wat ben ik blij dat ik jullie hulp heb ingeroepen en allemaal bedankt daarvoor.
Met vr. groet .....................
Willem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan