Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Esquel

Gast
Het is de bedoeling dat ik een FacebookApplicatie moet maken tegen 19 mei. Ik ken hier eerlijk gezegd niets van en men php is ook alles behalve goed! Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Aub
 
Het is de bedoeling dat ik een FacebookApplicatie moet maken tegen 19 mei. Ik ken hier eerlijk gezegd niets van en men php is ook alles behalve goed! Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Aub

Ik denk dat je je eerst wat nader moet gaan beschrijven. Waar gaat de applicatie voor dienen? etc... wat je kan doen is de source van andere applicaties bekijken.

je kan ook hier eens gaan kijken om in bestaande applicaties te gaan spelen
 
Applicatie

Applicatie

Ik denk dat je je eerst wat nader moet gaan beschrijven. Waar gaat de applicatie voor dienen? etc... wat je kan doen is de source van andere applicaties bekijken.

je kan ook hier eens gaan kijken om in bestaande applicaties te gaan spelen

Andere codes heb ik al opgezocht. Alles wordt zo chaotisch geschreven en weergegeven. Ik zal eerst de applicatie uitleggen.

Het is een project. Ik had eerst een eerste deel van een applicatie gemaakt. Dit was gemaakt in een standaard php pagina. Nu willen ze dat ik dit alles implementeer in Facebook.

Mijn applicatie heet : Mijn café is het beste café.

Mensen mogen hun favoriete café toevoegen. Vervolgens mogen ze op hun café stemmen. De populairste komt als eerste in de ranking te staan. Door fotos en reacties toe te voegen blijft de populariteit van het café hoog. Elk café heeft ook zen eigen informatie. Zo kan een gewone gebruiker die niet wil stemmen toch informatie zoeken over het café. aan de informatie wordt vervolgens een API van google maps toegevoegd. Zo is het mogelijk om de plaats van het café te bepalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan