Faema E87

Status
Niet open voor verdere reacties.
In onze "nieuwe" voetbalkantine staat een een oudere maar nog werkende koffiemachine . Het betreft hier de Faema E87-S87. Heeft er iemand nog ergens een gebruikshandleiding liggen of weet er iemand waar ik ze zou kunnen vinden? Ik heb al naar Faema Mertens gemaild maar daar konden ze me niet (meer) helpen omdat het al een tamelijk oud model is !

Greetz RichKE
 

Bijlagen

  • Afb020.jpg
    Afb020.jpg
    34.9 KB · Weergaven: 84
In onze "nieuwe" voetbalkantine staat een een oudere maar nog werkende koffiemachine . Het betreft hier de Faema E87-S87. Heeft er iemand nog ergens een gebruikshandleiding liggen of weet er iemand waar ik ze zou kunnen vinden? Ik heb al naar Faema Mertens gemaild maar daar konden ze me niet (meer) helpen omdat het al een tamelijk oud model is !

Greetz RichKE

Al eens geprobeerd op google?

SIMBA
 
Al eens geprobeerd op google?

SIMBA

Ja hoor, google heeft geen geheimen voor mij, ik heb me al rot gezocht! Ik kan er wel koffie mee maken maar er staan een paar knoppen op die ook wel een functie hebben maar welke, hé? En daarom zoek ik mensen, die zo'n toestel hebben of gehad hebben en mij verder kunnen helpen!
 
Zoals ik kan zien zijn de 2 middenste voor koffie , recht heb je een steamer voor warme choco te maken en links heb je die ook,alsook links(de rechtse van links) eentje om warm water te geven voor thee.Is eigenlijk poepsimpel om dit te gebruiken.
Hoop dat je zo al wa verder bent ;)

SIMBA
 
Zoals ik kan zien zijn de 2 middenste voor koffie , recht heb je een steamer voor warme choco te maken en links heb je die ook,alsook links(de rechtse van links) eentje om warm water te geven voor thee.Is eigenlijk poepsimpel om dit te gebruiken.
Hoop dat je zo al wa verder bent ;)

SIMBA

idd SIMBA, maar het enige dat ik niet weet is: de aan- en uitknop, onder rechts, kan je in 2 standen zetten en daar weet ik de funktie niet van.
btw, je mag altijd een tas warme choco komen drinken op clubkosten ;)
 
idd SIMBA, maar het enige dat ik niet weet is: de aan- en uitknop, onder rechts, kan je in 2 standen zetten en daar weet ik de funktie niet van.
btw, je mag altijd een tas warme choco komen drinken op clubkosten ;)

Tja da weet ik ook niet,als ik ermee werkte stond hij aan dus -)5

SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan