Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Bij deze stel ik mij dus voor.
Ik ben een gewone man met verschillende interesses, dus ook op pc gebied. Ben via Google op deze site terechtgekomen en het leek me de moeite waard om lid te worden.
Nog geen spijt van tot nu toe.
Verder ben ik werkzaam bij een Nederlands bedrijf en dat is ook het land waar ik geboren en getogen ben. Ik woon samen en samen met mijn vriendin hebben we 4 kinderen, allebei 2 van ons zelf, 3 jongens, 1 meisje, allemaal het huis al uit.
1 kleinkind, dus we zijn niet meer zo piep, maar je bent zo oud als je je voelt, niet?
Dit lijkt me voorlopig genoeg, mochten jullie meer willen weten, dan vraag maar.
Groetjes,
sando262
 
Hoi Sando, je hoeft je niet te schamen dat je lid bent geworden van een Belgisch forum en een Nederlander bent, ik ben het ook :p

Welkom op Pctuts.

Kijk eens rond hier, er is denk ik genoeg te vinden en te lezen over de PC en bij eventuele problemen die je zelf niet kunt oplossen, helpen wij graag.
 
Hoi Sando, je hoeft je niet te schamen dat je lid bent geworden van een Belgisch forum en een Nederlander bent, ik ben het ook :p

Welkom op Pctuts.

Kijk eens rond hier, er is denk ik genoeg te vinden en te lezen over de PC en bij eventuele problemen die je zelf niet kunt oplossen, helpen wij graag.

"Mijn Pluis is mijn thuis!!!"

grtz.wivy
 
Sando, welkom op de site. Maar als optimist zeg ik niet "je bent zo oud als ge Uzelf voelt" maar "Je bent zo jong als ge Uzelf voelt"
Dat is een wereld van verschil en ik kan het weten. Ik heb zelfs al kleinkinderen waarvan de oudste 16 wordt. Maar ik voel me nog altijd "Piep" hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan