Video film

Heb ondertussen gevonden wat TS bedoeld met Bart | 87Mlew, is een spotter.
Ts heeft alvast de verkeerde Warlord gedownload, Geen Nederlandse subs. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van 82 geen Nederlandse subs zou willen.
Zal moeilijk gaan, er staat slechts 1 Warlord op Spotnet en deze is 15 dagen geleden gepost door RknorZuigen

Heeft niets te maken met ned subs: "het gaat om het uitpakken van de film"

Laatst bewerkt:
Zal moeilijk gaan, er staat slechts 1 Warlord op Spotnet en deze is 15 dagen geleden gepost door RknorZuigen
Misschien moet je een brilletje kopen.
brilletje kopen.jpg

Bekijk bijlage 256441
Zo ziet het bestand er uit als ik deze binnen haalt.
het komt van Spotnet en word binnen gehaald met Newslazer .

@jaap4344 Zoals ik al gevraagd had zou Ik graag de bestandsextensie weten.
Dan weten we of die al uitgepakt zijn of nog moeten uitgepakt worden.
Nu is het weer koffiedik kijken....
Doe a.u.b. wat gevraagd wordt.

Had link hoe actief te zetten in vorige post.

Of je kan het ook wat makkellijker doen:
Bestandsnaamextensies bekijken in de verkenner

Vanaf 2:17 begint hoe te doen.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in de verkeerde richting zoekt, maar het is ook blind zoeken.
Volgens mij heeft TS géén notie wat een spotnet/nzb download inhoudt, welke stappen dit moet doorlopen om tot een werkend, bekijkbaar bestand te komen, etc...
Hij haalt de NZB binnen en de bestanden/onderdelen waarnaar verwezen wordt in die NZB. En daar stopt het bij hem.
Dan krijg je idd. dit soort soep. Uitleggen hoe een NZB download verder moet verwerkt worden via dit forum is onbegonnen werk.

Ik denk dat TS gewoon eerst wat moet lezen over spotnet/NZB/uitpakken etc...

Als de TS Spotnet Classic 1.9.1.1. installeert, alles juist invult, een downloadmap aanmaakt en daarna het tabblad bewerken opent, klikt op tabblad downloadknop en dan op downloaden word alles na het downloaden automatisch uitgepakt. Niet vergeten om een eventueel wachtwoord in te vullen. Als er iets fout zou gaan krijgt u de melding mislukt. Dan moet je geen verdere pogingen ondernemen.
Men kan zo 10 - 20 of meer downloads in de rij zetten. Ze worden allemaal beurtelings afgehandeld.
Enige nadeel: de downloadsnelheid snelheid tegenover GrabIt is veel lager.

Terug
Bovenaan