Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello ,
Sedert kort wil ik filmpjes openen op you tube en krijg steeds de melding (op het filmpje ) HTML5 , ook krijg ik sommige filmpjes in safari niet meer open !!
Is er dan heel kort iets verandert ,heb nooit problemen ondervonden tot nu !
Moet ik iets veranderen in mijn instellingen of zou er moeten een update volgen ?

Alvast bedankt ,
luc
 
denkelijk dien je de Safari te resetten ...
open de Safari web browser en klik links boven op de vermelding Safari .
het safari menu gaat open en je klik verder op " reset safari"
klik nogmaals op " reset Safari " ondervind je daarna nog problemen probeer dan eens een andere browser zoals Firefox of Chrome
 
Merci voor de respons maar heb yosemite , deze resetknop is niet aanwezig !

Maybe here ?


reset-safari-step2.jpg
 
dat wat Lana laat zien bedoelde ik dan ook ...jij heb de tekst denkelijk verkeerd verstaan !
immers is OS X Yosemite niet de browser ...je zegt zelf dus de Safari te gebruiken !
 
bij u staat er inplaats van "reset safari " wis geschiedenis en websitegegevens ...
klik daar dan eens op ...je zou een schermpje te zien moeten krijgen met verschillende optie's wat je wil wissen ...
vink alles aan en klik op wissen .
 
Als je inzoomt op de afbeelding zie je in het midden HTML5 staan en dit was vroeger nooit het geval ,moet dus rechts klikken en load flash doen , heb inmiddels safari geschiedenis en website gegevens gewist .
Dusver geen verandering !
 
sorry inzoomen op de afbeelding in bericht #10
maakt hier dat het beeld gewoon te wazig word om maar iets te zien van hetgene jij bedoeld !
kijk je extensie eens na ...denkelijk dien je daar 1tje te verwijderen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan