Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen

De pc van mijn zoon is nu virusvrij dank zij oa ' swake',maar toch nog iets eigenaardig.Nml: als hij op de browser firefox klikt, met een googlebar rechtsboven, en daar geeft hij dan bvb pctuts in,om daarna op de link te klikken,dan word deze geblokkeerd door firefox met de tekst, firefox heeft voorkomen dat deze werd doorverbonden naar...... en deze site noemt Blinkx,een soort zoekmachine voor video's.Mijn vraag is:hoe graken we hier vanaf;ik kan toestemming geven maar das niet de bedoeling.alvast mijn dank...alle hulp is welkom.
Mvg.Strijkertje

[OPLOSSING]typ eens in je adresbalk van firefox about:config.

in het configuratiescherm staat weer een filterbalk bovenaan. typ daarin browser.search.defaultenginename.

Stel dat daar blinkx of iets anders komt te staan dubbelklik je erop en dan verschijnt een dialoogvenster. Typ daarin als search engine google bvb. Geef OK en herstart firefox. Geef dan nog eens een zoekopdracht.

attachment.php


Joepieeeeeeeeee ,het is gelukt,daar stond de bewuste Blinkx.Wel bedankt Antwanneke,ge hebt er ene tegoed.Prettige dag verder.

Mvg.Strijkertje
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is waarschijnlijk een add-on van die video search engine. Ga in Firefox onder Extra naar Add-ons. In het venster dat je ziet kan je de add-ons en plugins bekijken en deïnstalleren of uitzetten. Zoek naar alles wat met Blinkx te maken heeft en verwijder/zet uit.
 
Antwanneke, bedankt om te reageren , ik heb gekeken naar die add-ons,en plugins ,maar ik zie daar nergens iets staan van blinkx.Kan ik nog ergens anders eens kijken?

het zou kunnen dat het zich als standaardzoekmachine heeft ingesteld.

typ eens in je adresbalk van firefox about:config.

in het configuratiescherm staat weer een filterbalk bovenaan. typ daarin browser.search.defaultenginename.

Stel dat daar blinkx of iets anders komt te staan dubbelklik je erop en dan verschijnt een dialoogvenster. Typ daarin als search engine google bvb. Geef OK en herstart firefox. Geef dan nog eens een zoekopdracht.

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan