Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb voor mijn Firefox (3.6) een Add-on gedownload namelijk: foxtab

Nu ik heb deze Add-on ingesteld dat hij al mijn favoriete pagina's moet tonen. "Top Rated"
Zoals het er nu naar uit zie vind ik deze Add-on maar niets. Tenzij ik een manier vind dat Firefox opstart als startpagina met de functie FoxTab. (Dus de startpagina zou de FoxTab pagina moeten zijn)

Tot nu heb ik geen manier gevonden om dit voor elkaar te krijgen.
Misschien gebruik ik wel een verkeerde Add-on om mijn startpagina van Firefox in 3D modus te starten en met in één oogopslag al mijn favoriete sites.

Ofwel doe ik iets verkeerd.

Hebt u een suggestie of een tip?
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een startpagina kan ik nu ook wel instellen hoor.
Ik bedoel dit als startpagina: de Foxtab 3D pagina

Zie hier een voorbeeld.

attachment.php


attachment.php
 
Ik heb foxtab ook eens volledig uitgespit en denk niet dat er een manier is om dat als startpagina te zetten, simpelweg omdat foxtap eigenlijk als een programma moet gezien worden en niet als een url die je als startpagina kan zetten.
 
Ik heb voor mijn Firefox (3.6) een Add-on gedownload namelijk: foxtab

Nu ik heb deze Add-on ingesteld dat hij al mijn favoriete pagina's moet tonen. "Top Rated"
Zoals het er nu naar uit zie vind ik deze Add-on maar niets. Tenzij ik een manier vind dat Firefox opstart als startpagina met de functie FoxTab. (Dus de startpagina zou de FoxTab pagina moeten zijn)

Tot nu heb ik geen manier gevonden om dit voor elkaar te krijgen.
Misschien gebruik ik wel een verkeerde Add-on om mijn startpagina van Firefox in 3D modus te starten en met in één oogopslag al mijn favoriete sites.

Ofwel doe ik iets verkeerd.

Hebt u een suggestie of een tip?
Alvast bedankt.

Ten eerste moet je in foxtab instellen dat je wanneer je een nieuwe tab open doet de foxtab favorieten er staan:

attachment.php


Ten tweede moet je ervoor zorgen dat je wanneer je firefox opendoet, je start met een nieuwe tab. In de homepage zet je een lege pagina met "about:blank":

attachment.php


Als beide instellingen juist staan zie je als je FF open doet in je eerste tab je favorieten van Foxtab.

Uit de quickref van foxtab:

How to set the top sites as my default new tab page?
If you like, you can also set the top sites view as your default new tab page.
To do that, open the options panel (Tools -> Add-ons -> FoxTab -> General -> New Tab Page, and select Top Sites.

How to set the top sites to be my home page?
NOTE: You must set the top sites to be your default new tab page in order to have it on your home page too.
Go to Firefox's main options window (Tools -> Options), select the "General" tab and change your home page to: about:blank

Bekijk op blog
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan