Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mistico

Gast
als ik in firefox's naar my tv overal wil zien en ik open dat dan komt er op het scherm u matrixs met een gele driehoek
hoe kan ik dit oplossen aub
ik heb al vewijderd en terug instal gedaan maar da blijft hier hetzelfde en in het begin werkte het wel
pppppppppppffff mizerie
 
uMatrix is dus een add-on van Firefox ..
dit is een firewall voor de browser ...
wil jij naar my tv overal gaan van Proximus dan dien je deze toe te voegen aan de uitzonderingen zodat uMatrix deze niet meer tegenwerkt .
 
als de Firefox in gebruik is dan zie jij rechts boven de umatrix staan ..
klik deze aan terwijl je naar de proximus tv gaat en klik vervolgens op de aan/uit knop om de matrix filter tijdelijk uit te zetten voor deze site..
doordat je deze tijdelijk uitzet geef je dus de toestemming !
eenmaal de site geladen is en je kunt vervolgens dan ook tv kijken !
wel dan klik je op het hangslotje van uMatrix om deze instelling te bewaren ..
* bij de instellingen van uMatrix (add-onn beheer > uMatrix> opties > instellingen-paneel > privacy ) kun je desnoods nog een paar vinkjes aanzetten (indien gewenst !)
 
heb jij dan ook die add-onn geinstalleerd ?
denk eerder dat je deze wel heb opgehaald maar dat deze dus niet geinstalleerd werd of mischiens zelfs uitgezet werd !
*als ik deze hier vervolgens uitschakeld dan zie ik deze dus ook nergens vermeld in de taakbalk van Firefox !
zet ik deze vervolgens weer aan dan staat deze er weer op dezelfde plaats ( dus rechts boven aan ).
 
ik heb hier geen problemen indien in deze tijdelijk uitzet en krijg zelfs geen melding hier van ...
*ik gebruik dus de "my tv van proximus " ook niet omdat ik dus Telenet heb als provider ..!
kan best zijn dat deze site aangezien word als een mogelijk gevaar !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan