Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik al jaren met grote tevredenheid Norton 360. Omdat ik ook gebruiker ben van ACDSee Pro voor bewerking van beeldmateriaal en daar ook heel content mee ben, kreeg ik van dezelfde firma een aanbod om hun virusscanner + total protection aan te schaffen. Veel goedkoper dan Norton. (25 euro voor 1 pc en 30 voor 3 pc's). Ik wist zelfs niet dat ACDSee dit in haar aanbod had maar ik ken ze wel als zeer betrouwbaar en goed voor foto bewerking. Is er iemand die hier iets meer over kan zeggen of er ondervinding mee heeft?
 
Nee, ik heb hier geen ervaring mee. Ik ben het ook nog in geen enkele test tegengekomen.
 
ze hebben dit in hun aanbod ;zie hier ACDone de totaalle internet security...
zelf kende ik deze niet daar ik avg internet security trouw blijf
ACDone ziet er behoorlijk uit... indien je norton verlopen is zou ik niet twijfelen voor die prijs ...of hij natuurlijk gaat voldoen aan jouw verwachtingen ,is nog af te wachten ..
 
acdOne antivirus heeft juist dezelfde lay out als Bitdefender total protection, ik had die al is gebruikt en is een zeer goede bescherming, maar let op het blokkeerd zowat bijna alles wat het niet kent, je moet het dus op learning mode zetten zodat het stillekes aan jou wensen voldoet begrijp je?
is een aanrader zeker weten :duimop:
 
Vulcanus,
Volgens mij is en blijft Norton 360 de beste, maar heeft véél te veel achtergrondfunkties die je liever kwijt dan rijk bent. Zo maakt N op geregelde tijdstippen Backups die je maar niet helemaal kunt uitzetten. Ook scant N om de haverklap en hindert de slaapstand en het vlot uitschakelen. Mijn Norton tijd is bijna op en ondertussen test ik om en om AVG en MSE. Tot nu toe geen beestjes binnen gekregen. Ik maak geregeld een of-line scan met SBS&D, Superantispyware, MBAM en Emisoft. Zo zie ik tijdig of wat binnen is. Behalve trackingcookies, nog niets. Dus...?Bekijk bijlage 8242
MvG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan